(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMİ KOYDUM ÖRSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMİ KOYDUM ÖRSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umudumdu martılar, kanat çırpmaktan caydılar yollara kar yağıyor inadına, yollar getiremedi seni bana çıktım kapıdan geleyim sana.. dağlar düştü önüme gelemedim sana sen bana ben sana.. rüzgar getirimedi
Diğer bir çok şiirinize kıyasla bu şiirinizin biraz daha gerilerde olduğunu düşünsem de...hece şiiri denildiği vakit bu sitede her daim severek okuduğum bir Şairsiniz... Bu sayfada olmanızın tesadüfi bir sonuç olmadığına da inananlardanım ayrıca... Gerek bilginiz gerekse şiirleriniz ile hece şiiri yazan üyeler tarafından da dikkatle takip edildiğinizden eminim...
Bir kez daha tebrik ediyorum...Ve sizi yine bu sayfada görmek dileğimi yineliyorum...
Saygılarımla
verda tarafından 3/2/2009 11:16:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
hocam tek kelimeyle süper bir şiir kendimi çok uzaklarda hissettim yani aslında çok uzakda değil de şiiri okuyunca hani insanı bir şeyler bir yerlerden alırda bir yerlere götürür ya o hesap işte birden kendimi himalayalarda bir dağ köyünde kırlar için de heidi ile kırlara uzanmışım gibi hisettim. yani ağzım açık kaldı bu şiiri okuyunca. günün şiirine tebrikler
Seher vakti nöbet tuttum, Günler seni getirmedi. Akşam oldu tüfek çattım, Dünler seni getirmedi. *************************** Yüreğine sağlık güzel bir hece çalışması olmuş BAŞARILAR DAİMİ OLSUN İNŞ.