Gül yüzlüm seni ck ozledim sevgim senle büyüdü aslında en cok sevdigim seyin ne oldugunu cok bekledim ama anlamak zormu bilmiyorum sevmek bu sanırım sadece sen dedim sevgimin anahtarı güzel gozlerin aşkımın sembolu bir tanem Şenayım.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül yüzlüm seni ck ozledim sevgim senle büyüdü aslında en cok sevdigim seyin ne oldugunu cok bekledim ama anlamak zormu bilmiyorum sevmek bu sanırım sadece sen dedim sevgimin anahtarı güzel gozlerin aşkımın sembolu bir tanem Şenayım.....
güzel şiirdi kutlarım kardeşim.yüreğine sağlık.tebrikler.saygılar.
Gül yüzlüm seni ck ozledim sevgim senle büyüdü aslında en cok sevdigim seyin ne oldugunu cok bekledim ama anlamak zormu bilmiyorum sevmek bu sanırım sadece sen dedim sevgimin anahtarı güzel gozlerin aşkımın sembolu bir tanem Şenayım..... _____________________________
-Rabbim Senayinla uzuuuuuuuuuuuuuun ömür nasip eylesin Harun... -cok samimiydi sözler, sevginin ispatiydi bu dizeler, kutlarim seni...
Gül yüzlüm seni ck ozledim sevgim senle büyüdü aslında en cok sevdigim seyin ne oldugunu cok bekledim ama anlamak zormu bilmiyorum sevmek bu sanırım sadece sen dedim sevgimin anahtarı güzel gozlerin aşkımın sembolu bir tanem Şenayım..... çok güzel şiiriniz kutladım kaleminiz daim olsun .. sevgi ve şiirle kalın...
* * * Harika bir aşk şiiri olmuş yine yüreğinden kopup gelen duygular, yürekten kutlarım, sevmesini bilen her yürek insanca sevilmeyi hak eder, dilerim sen de haketmişsinidir sevilmeyi sevgili Şenay tarafından Harun, hüzünler seven yüreğinden uzak olsun sağlıklı ve sevgi dolu yaşa bir ömür...
Şiir ve dostluk adına sevgilerimle Saygılarım insan olan özüne*
Gül yüzlüm seni çok ozledim sevgim senle büyüdü aslında en cok sevdigim seyin ne oldugunu cok bekledim ama anlamak zormu bilmiyorum sevmek bu sanırım sadece sen dedim sevgimin anahtarı güzel gozlerin aşkımın sembolu bir tanem Şenayım.....
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Gül yüzlüm seni ck ozledim
sevgim senle büyüdü
aslında en cok sevdigim seyin
ne oldugunu cok bekledim
ama anlamak zormu bilmiyorum
sevmek bu sanırım
sadece sen dedim
sevgimin anahtarı güzel gozlerin
aşkımın sembolu bir tanem
Şenayım.....
güzel şiirdi kutlarım kardeşim.yüreğine sağlık.tebrikler.saygılar.