(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞITTIK HAFTA BOYU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞITTIK HAFTA BOYU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli gönül dostum Oğuzsoylu. Duyarlı yüreğiniz, yine ülke sorunlarıyla coşmuş, haksızlığa adaletsizliğe ve hukuksuzluğa tahammülsüz gönlünüz coşmuş coşmuş şiir olmuş, akmış gitmiş inşallah bu güzel şiirlerden ders çıkaran olur, kutlarım gönül dostum.
Seçime yatırım var, Sanma ki hatırım var, Her yerde kötürüm var, Dağıttık hafta boyu.
İnsan korkar Allahtan Su içilir bulaktan, Hırsız girer yolaktan Dağıttık hafta boyu.
Tutulur hep dilekler, Hep paslandı bilekler, Bak geçirmez elekler, Dağıttık hafta boyu.
Oğuzsoylu’yum beşer, Bu millet nasıl yaşar, Dağıtılana koşar, Dağıttık hafta boyu.
Eh öyledir, menfaat uğruna dağıtılır elde ne var ne yoksa, sonra geri toplanır başa geçince, sizin ki de gider verilenlerle birlikte... alırlar doymazlar asla, ne yapsın ki o zaman vatandaş Rıza? avuç açar dilenir cami cami, köşe köşe, onlar gezerken son model mersedeslerle.. çok güzeldi yüreğinize sağlık, kutluyorum bunları düşünüp yazan kalemi, hüzünler sizden uzak olsun, sağlıklı ve mutlu bir ömür sürün dilerim, sağlıcakla kalınız...
Duyarlı yüreğiniz, yine ülke sorunlarıyla coşmuş, haksızlığa adaletsizliğe ve hukuksuzluğa tahammülsüz gönlünüz coşmuş coşmuş şiir olmuş, akmış gitmiş inşallah bu güzel şiirlerden ders çıkaran olur, kutlarım
gönül dostum.