(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONBAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONBAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seherin vaktinde sabahlarım, Yağmurlanır yüreğim sinsice. Islak ıslak dolaştım gecede, İşledi yüreğime sonbahar. ----------------------------------------- Sanırım şiirdeki resim peygamberler şehri (Şanlıurfa) balıklı göl resmidir. Güzel bir şiirdi. Dilerim bu yürek Sonbaharı değil de,gönlünde hep baharı yaşasın. Saygı ve selam.
Sonbahar ayıdır hüzünleniş, Duygularım karamsar her gece. Yüreğimin nâmeleri işlenir, İşlenirde gönül söyler böylece ***************************************** Sonbahar, manzara ve şiir.. .Uyum içersinde bir birleriyle . Hoş bir harmoni. Tebrik ve teşekkürlerimle...
güzel bir yürek sözü olmuş ama yazılar zor okunuyor bilesin resim üstte olsa ya da yazı rengi daha farklı olsa daha iyi okunur gibi geldi bana selamlarımla
Bambaşkaydı gelen sonbaharım. Ta vaktiydi sessizce gelişi, Sardı büsbütün yüreğimi gör, Zamanıydı, vakit sonbaharın resim de şiirde çok güzel kutlarım selamlar
Şiir ve resim çok güzel dost kalem. İlk görev yerim Şanlıurfa İmam Hatip Lisesi olduğu için aşina olduğum bir manzarayı da bu vesile ile görmüş oldum. Yüreğine sağlık. Tebrik ve saygılar.
Yağmurlanır yüreğim sinsice.
Islak ıslak dolaştım gecede,
İşledi yüreğime sonbahar.
-----------------------------------------
Sanırım şiirdeki resim peygamberler şehri (Şanlıurfa) balıklı göl resmidir.
Güzel bir şiirdi.
Dilerim bu yürek Sonbaharı değil de,gönlünde hep baharı yaşasın.
Saygı ve selam.