(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞANSIZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞANSIZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şansızım diye irdelediğiniz konuları bir daha düşünün gerçekçi olarak ne kadar şanslı olduğunuzu göreceksiniz aslında...kaleminiz daim olsun...dostlukla...
Umutsuz olmak ve umusuz yaşamaya çalışmak hayata bir sıfır yenik başalamaktır sevgili şairim sakın unutmayın.
Siz umut ettiğiniz sürece umutlar büyür ve yakalamak istediklerinizi yakalarsınız.
Ben başıma gelen her olumsuz ya da olumlu olayların bir nedeni olduğunu ve bana bir şeyler anlatmaya çalıştığını düşünür ve yorumlar yaparım kendi kendime ve nedenlerini bulamaya çalışıırm. Eminim sizde yapacaksınız ve sonunda şansız olduğunuzu değil aslında en büyük şansın varlığınız olduğunu anlayacaksınız.
Hüzünlü idi dizeleriniz. Kaleminizi kutluyorum ama hüzünlerinizin dağılmasını dileyerek. Saygılar yüreğinize
Kış mevsiminin, etkisini yavaş yavaş kaybetmeye başladığı günlerdi. Baharın geleceğini muştulayan cemreler bekleniyordu. Sonunda cemre, hava ve topraktan sonra suya da düştü. Hem de ateş topu bir sıcaklıkla.... Su da hava gibi, toprak gibi ısınmaya, yaşam daha kolay, daha güzel yaşanılır olmaya başladı. Cemre; havanın güzelleşmesini, suyun ısınmasını ve toprakta gizlenen tohumların, kuru ağaç dallarının, canlıların uyanmasına sebep oldu. Bir umut oldu canlı cansız tüm varlıklara. Cemre toprağa düştükten sonra bahar geliverdi dağlara, ovalara, kırlara, köylere, şehirlere. Ve ardından yüreklere. Önce kardelenler, nergisler kaldırdı bükülmüş boyunlarını gökyüzüne, ardından frezyalar, kır karanfilleri, kırkkanatlılar ve güller. İç gıdıklayan kokularını etrafa yaydılar, renk renk ışıklarını sulara aksettirdiler. İşte bu baharı soluyan, zeytin gözlü bir çocuk vardı uzaklarda. Zeytin gözlü çocuk gülümsüyordu karlar erirken. Bahar, onun da içini kıpırdatmış, bir şeyleri yerlerinden oynatmıştı. Kıpır kıpırdı içi. Dağlara doğru yürümeyi geçiriyordu içinden. Ve dağlardan ovalara doğru koşmayı. Fırladı, bahar kokan sokağa. Baharın gelmesiyle birlikte; kuşların daha bir neşeli öttüğünü, daha bir neşeli uçtuğunu gördü gökyüzünde. Dereler daha bir sevinçle akıyor, çoşkuyla esen rüzgar; dağ doruklarında konaklayan karın sularını ovalara indiriyordu.. Kalbi umut ve sevinçle çarptı o an. En soğuk sözler bile yumuşayip inceldi, eridi yüreğinde. Sevdiklerini anımsadı. Yaşlı çınarı, dallarında yuva yapan ve sevinçle kanat çırpan minik minik kuşlari.Ulu çınarına gitmeliydi.Uçarcasına yöneldi çınarına doğru. Koştu koştu koştu. İlkbaharın kokusunu cigerlerine derin derin çekerek, yemyeşil çayırlarda, çiçek desenli kırlarda koşarak, çınarın yanına geldi. Çınarın dibinde durdu. Kabaran solugunu dinlendirdi önce.Sonra, gülen gözlerle sevgi ve dostluk kokan yaşlı çınara baktı. Rüzgar dağlardan, ormanlardan kırlardan topladığı bütün çiçek kokularını alıp buraya getirmişti. Çınar sıcacık sevgisini, ulu bedenine tutsak etmişti. Fakat, zeytin gözlü çocuğun dostluğunun, canevine dalga dalga dolduğunu hissediyordu. Zeytin gözlü çocuk da öyle....Çınardan çocuğa, çocuktan çınara doğru akıp giden bir şeyler var gibiydi. O küçücük yüreğinde dağ gibi kederini büyüten ve dallarının altına sığınıp gizli gizli ağlayan, hülyalarına kara bulutlar düşüren çocuk o değildi sanki. Çınarın yanında umutlu, mutlu görünüyordu.
Şimdi sevinçliydi zeytin gözlü çocuk. Yüzü, gözleri gülüyordu. Bahar gülüyordu. Sular, dağlar, bütün dünya gülüyordu onunla ..Bir şarkı vardı dudaklarında, sevinç ve neşe dolu. Her yer çınlıyordu sesiyle. Bir yıldızı vardı şimdi, gecelerini aydınlatan bir yıldız. Bir bulutu vardı şimdi, üstünden bembeyaz geçip giden. Kar gibi, tüy gibi, rüzgar gibi bir bulut. Bir sevgisi vardı şimdi, içinde çoğalan, hep içinde kalan, sıcacık. Bir mevsimi vardı şimdi, gülümseyen, içinde bütün güzellikleri saklayan. Bir ümit, bir ses, bir ışık, bir heves gibi. Bir yeri vardı şimdi; ıssız bir ada, bir dağ, bir deniz kıyısı gibi. Belki herkese uzak, ama kalbine en yakın yer. İşte o yer bu çınarın altıydı. Hemen her gün buraya gelir, acılarını unuturdu. Hayallerini burada kurar, içini bu çınara dökerdi....... işte böyle şairim. Allah , yar ve yardımcın olsun.
sevgi taşımayan yürek, kalem tutamaz, ve yürekleri sızlatamaz kelimelerle. seven kalbin kaleminde bir ahenk vardır, ısıtır okuyanı sıcacık.... bazı kendini bilmezler vardır, ahkam keserler kimi zaman, sen onlara bakma, onlar ki,,, kendini şair sananlardır.....
ÇOK İYİ ANLADIM BENİM ÇINARINDA BAHARIDA ŞİİR VE SİZ DEĞERLİ ÜSTADLARIMSINIZ. YORUMUNUZ ÇOOOOOK GÜZELDİ BÜYÜK MORAL BULDUN SAYENİZDE SİZE SEVGİ VE SAYGIMI SUNUYORUM EFEM.............
Ne bu sitem karamsarlı..Hani derler ALLAH sonu gelen kulardan eylesindiye ,umutsuz olmak şaire yakışmaz ümit bizim beslenme var oluş kaynagımız..Herşey gönlüne göre olması dileklerimle ..
Eyvah ya!İsyanlardasın...Yapmasan daha iyi böyle.Ama şiir çok güzeldi.Tebrikler... Başarıların daim ola.Her şey gönlünce güzel olsun dilerim.Esenliklerle kalasın. Saygı sevgi ve selamlar...