Kusura bakmayın a dostlar İçlendim ben de yazıyorum Bilmem kalem’e ne toslar Güçlendim ben de yazıyorum
Kafiye uyak mı o da ne ? Serbest şiirciyim ben Hani varya serbest meslek grubu O dalgadan
Kalemim var,kağıdım var Bir de bilsayarım ohh ne ala Basıyorum tuşlara ne gelirse yazıyorum...
Ne de olsa özgün şiir, kimin ne anladığı Çok mu önemli ? İki caf caf Bir iki de peyk attım mı işte sana şiir...
Vah ki vah ! hele bakın şuna şiir de yazıyormuş "O benim yanımda şair mi?" "Okumamış kıro,birde kalkmış şiir yazıyor".. Bunlarda son yorumlarım
"Gerçekten önüne gelen şiir yazıyor" "Memleket kimlere kaldı?" "Kalemi alan edebiyata daldı"... Bunlarda son panelde ki konuşmam Artık jürilikte yapıyorum... Ordan oraya ordan oraya Para desen gani,kellede yerinde Vay anam ! ne golaymış şairlik Birde çok oku,çok yaz dediler. Şiirlerime yapılan yorumları görmemişler... Yine diyorum,teknik,anlayış bunlar hikaye Bunlar ne anlar şiirden İşte memleket böyleleri yüzünden kalkınmıyor Halbuki ben "sanat için sanat yapıyorum"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben de Şiir Yazıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben de Şiir Yazıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tamam sevgili dostum haklısın ama kızıp üzülmene gerek yok her kes senin nasıl bir özveriyle yazdığını şiire nasıl titizlendiğini biliyor sen güzel şiirlerini yaz ben de okuyayım o güzel yüreğinı bunlarla meşkul etme sevgiler
Kusura bakmayın a dostlar İçlendim ben de yazıyorum Bilmem kalem’e ne toslar Güçlendim ben de yazıyorum
Kafiye uyak mı o da ne ? Serbest şiirciyim ben Hani varya serbest meslek grubu O dalgadan semih ablası gurban aynı guruptayız tebrik ederim güzeldi kalemin daim olsun sen yaz ben okurum seve seve erzrumada selam sivas üzeri sevgilerimle zaralıcan
Sn. Adım Arif olan anlar. Kutlarım gönülden ALKIŞLARLA.
Vay anam ! ne golaymış şairlik Birde çok oku,çok yaz dediler. Şiirlerime yapılan yorumları görmemişler... Yine diyorum,teknik,anlayış bunlar hikaye Bunlar ne anlar şiirden İşte memleket böyleleri yüzünden kalkınmıyor Halbuki ben "sanat için sanat yapıyorum"
değindiğiniz konu çok özel ve hassas bir noktada haklısınız...burası bir şiir sitesi ise ve edebiyatımız adına buradaysak emek vermeliyiz öncelikle şiiri sevmeliyiz... gerek hece gerek serbest olsun özenerek damıtarak yazmalıyız hele de insanlara sunuyorsak okusunlar diye...her iki şiir türünü de yazmaya çalışıyorum...bilemem ne kadar başarılıyım hatta aruz da denemem oldu 2 kez...seviyor ve emek verdiğimi düşünüyorum dolasıyla yarası olan gocunsun hesabı üzerime alınmadım...kimilerine göre haklısınız... önemli olan duygudur duygu akışıdır ama belli kurallar vardır onlara da dikkat etmeli... saygılar sunuyorum...