(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DAHA SEVECEKMİYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DAHA SEVECEKMİYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
daha cok sevecek sevileceksin daha yolun basindasin canim benim,,,,, sen yeter ki umudunu yitirme icinden geldigince sev inanki bu sevgin karsiliksiz kamayacak ,,,, ama umutsuz olmak karamsarlik yok bitanem söz mü?....... saygilar sevgiler,,,,
söz tabii canım ablam bir kız için kendimizi yerden yere vurmayacaz kısmet biri gider gelir maksat hayırlısı olması teşekkürler asblacım sen birtanesin...
sevgili kardeşim...şiirlerinin tamamını okudum,bazılarını tekrar tekrar okudum.inanki hepsi birbirinden güzel,sitem,hasret,özlem,samimiyet,içten bağlılık ne ararsan fazlasıyla var sevgiliye dair.. en önemli nokta senin hayata olan küskünlüğün,kendini kapatmışsın odana şiir üstüne şiir yazıyorsun,şuanki ortamını bilmiyorum ama kapının dışındada çok güzel,en azından denemeye değer bir hayat var.karamsarlığa öyle bir kaptırmışsınki kendini,insan kendi kendini,yaşama arzusundan mahrum edemez.bunları sana yazmama gerekte yok aslında. çünkü sen yazılarından tanıdığım kadar,çok çok iyi düşünen,görebilen süper bir beyne sahipsin,bu beyni şiirlerin dışındada göstermeni çok istiyorum..kısaca kendinden bahsedersen,seni tanıma fırsatı verirsen inanki çok memnun olurum,kendine iyi bak.selamlar...
abi ben karaköyde çalışıyorum ihaleciyim şu anda samsundayım iş gereği birazdan sivasa geçecem sonra yolum istanbul bir kızı sevdim geçen senede unutamıyorum ve yazıyorum...