(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNMEDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNMEDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair arkadaşım Oğuz Soylu. Bu güzel dizeleri kutluyorum. Doğrusu şiir gibi şiir okumak, insana büyük zevk veriyor bu usta kaleme ne denir ki ancak kutlanır, ben de şair arkadaşımı kutluyorum selamlar.
Ay dolandı gün döndü, Bekledim de dönmedin, Işık karardı söndü, Sen hala dönmedin.
Gönlüm deliyedöndü, Işık karardı söndü, Ayşe,Fatma da döndü, Sen Hala dönmedin.
Kazandın inadından, Kim olmadı tahtından Utandım bu bahtımdan Sen hala dönmedin,
Oğuz’um dertli gamlı, Olmadı ki tam tamlı, Bekledim de hitamlı, Sen hala dönmedin __________________ Gece gündüze, Kış yaza, kavuşur da nedense yol gözleyen yolunu gözlediğine bir türlü kavuşmaz. Selam ve hürmetle.
"Oğuz’um dertli gamlı," Ağam tek başına bu mısra bile yetti, Ruhumun dinmez fırtınalarını depreştirmeye, Ne bitmez çile bu ya Rabb, Asırlardır süregelen, Ne kutsal çile ki, yürekleri yaktığı halde, Sevdası zevk bellenerek çekilir. Saygı ve muhabbetlerimle
Bu güzel dizeleri kutluyorum. Doğrusu şiir gibi şiir okumak, insana büyük zevk veriyor bu usta kaleme ne denir ki ancak kutlanır, ben de şair arkadaşımı kutluyorum selamlar.