Buluştuğumuz yerde, gözüm seni ararken Tüm anılar geldi de, tek sadece sen yoktun. Her ne kadar yanımda karşımda olmasan da Caddesi sokağıyla, bütün şehir sen koktun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEK DÖRTLÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEK DÖRTLÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buluştuğumuz yerde, gözüm seni ararken Tüm anılar geldi de, tek sadece sen yoktun. Her ne kadar yanımda karşımda olmasan da Caddesi sokağıyla, bütün şehir sen koktun.. Çok güzel, harika bir dörtlük tebrik ederim...
Buluştuğumuz yerde, gözüm seni ararken Tüm anılar geldi de, tek sadece sen yoktun. Her ne kadar yanımda karşımda olmasan da Caddesi sokağıyla, bütün şehir sen koktun...
hocam yettide arttı bile tek dörtlük harikaydı yüreğinize kaleminze sağlık tebrikler susmasın kaleminiz
Buluştuğumuz yerde, gözüm seni ararken
Tüm anılar geldi de, tek sadece sen yoktun.
Her ne kadar yanımda karşımda olmasan da
Caddesi sokağıyla, bütün şehir sen koktun..
Çok güzel, harika bir dörtlük tebrik ederim...