İnsanlar uyudu, muhteşemdi hap, Altın yaldızlarla sunulur serap, Yazılır, çizilir, bir kara kitap, Saldırı serbesttir, savunma yasak.........................ahmetkurt
Bilirim yurdumun yok başka eşi Sönecektir bir gün doğum ateşi Hey Lale bekle gör asıl güneşi Işığı hiç bitmez yanmaktan bıkmaz!......................şair-i lale
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özünde sözünde bir olmak lazım Milletçe doğruyu etmeli hazım Yoksa teli kopar konuşmaz sazım Karanlık geceler sabaha çıkmaz!!
BEYAZδm özünde; TÜRKLÜK VE İSLAM! ! ! Vazifen haykırmak duymayanlar ham Ne kriz ne para ülkemdeki gam "Mana"ya muhtacız "maddede sıkmaz".. Çok güzel bir şiir okudum sayfandan değerli kalemi gönülden kutlarım dostum. selam ve saygılarımı iletiyorum
Dilinize yüreğinize sağlık öyle oldu malesef manadan uzadıkça maddeye sarıldık ve sarıldıkç o bizi itekledi kar hırsıyla heh zarar ettik bu devlet olarakta millet olarakta böyle oldu diyorum kaleminiz daim olsun ne millet eski millet ne devlet eski devlet bambaşka bişey olduk.
Bu güzel ve duyarlı mısraların çıkmasına vesile olan yüreği kutluyor, Yazan eli tebrik ediyorum. O kadar çok ki yazılacak, Öylesine dolu ki, Şairler mi suskun, hisler mi köreldi, İçimizde düşman yoksa derinlere mi indi,
İnsanlar uyudu, muhteşemdi hap, Altın yaldızlarla sunulur serap, Yazılır, çizilir, bir kara kitap, Saldırı serbesttir, savunma yasak.
İYİ Kİ VARSINIZ........ İYİ Kİ YAZIYORSUNUZ......... VATAN ADINA.......TÜRKLÜK ADINA..........İSLAM ADINA........BAYRAK, BİRLİK BERABERLİK VE DOSTLUK ADINA KİM BİR HECE YAZARSA ELLERİNDEN ÖPÜYORUM........ÖNCE SİZİN........ ...............NE KADAR ZOR GÜNLER GEÇİRİYORUZ...............SAYIN BAŞBAKAN TÜRKİYE CUMHURİYETİ'NİN BİR İLİNE GİDEBİLMEKLE ÖVÜNÜYOR............HEMDE DÜNYANIN EN BÜYÜK ORDUSUNU VE POLİS TEŞKİLATININ DESTEĞİNDE...........HEYHAAT!...ÇILDIRACAĞIM ALLAHIM.........AKLIMA SAHİP OL...... .............OFF..OFFF........RABBİM YARDIMCIMIZ OL......... .................YAZACAK ÇOK ...........SAĞ OL DOST..........KALEMİN SUSMASIN..........
İşte günün şiiri. Hep kursağıma kadar gelip de söyleyemediğim şeyler. Bir cesur kalemden çıkıvermiş. Dört başı mamur bir eser olarak. Çok beğendim. Tebrikler.
Bugün ben dahil bir kaç dost ülkemin içinde bulunduğu durumu alabildiğince haykırmış ve alabildğince gerçekleri yazmış ama anlayabilecek beyinlerin olmadığını bile bile yazıyoruz işte.
Milletim dilenci durumuna düşürüldü ve sokaklarda kutruklara girip 150-200 Tl lki yardımlar için birbirini yiyer duruma geldi. Eekeceğimiz biçeçeğiömiz toparklarımız artık bizim değil. Çoğu topraklar artık yabacılar ile ortak geldi. Toprağı olanlar da ekemz durumdalar.
İşsizlik hat safhada ve her geçen gün binlerecesi ekleniyor o işsizliğe ve biz hala seçim meydanlarında naralar atanları dinlemek ve alkış tutmak için eziyoruz bir birimizi.
Nezaman uyanacağız ve ne zaman silkelenip bu asalakları başımızdan kovup tekrar hakimiyeti halk olarak elimize alacağız.
Çok mu geç kaldık. Her geçen gün biraz daha gömüldük ve gömülüyoruz karanlığın içine.
Çok özeldi dizeleriniz teşekkür ediyorum paylaşınız ve duyarlu yüreğiniz için. Saygılar yüreğinize
sevgili siyah beyaz kardeş şiirin anlam ve şiirselliği harika olmuş milliyetçilik kokan son mısra bence şiirin güzelliğini gölgeleyecek.aynı milliyetten olmayan arkadaşların okumasını istemiyormusunuz.o tür düşünceler çok eskilerdendi ve bugün onu savunanların bi çoğu şuan iktidarın kuyruğu olup krizlerin içinde yüzüyor.anlıyacağın tek gerçek var bütün insanları hz ademin çocukları ve üstünlük takva iledir.soy soy yaratılış bir tanışma ve bir tanınma meselesi olarak görülür kuranda.siz gençsiniz hz peygamberi hayatını ve kuranı çok okursanız gerçekleri görürsünüz.unutmayın allah insanları eşit ve islam fıtratı üzere yaratmıştır sonradan herkes kendi inancını seçer buda imtihan vesilesidir.ayrım hele ırk ayrımı hiç olmaz islamda..........................sevgiler selamlar saygılar tebrikler
Birlik beraberlik düzen bozuldu "Türk"ü savunana kuyu kazıldı Kültür yok edilip "devam" yazıldı Beyhudedir zulmün okları yıkmaz ------------------------------------------ Güzel tesbitlerdi,Türk Milliyetçiliğini savunduğum için hayatımda çok acı çektim,bir idealist insan olarak yılmadım.Bu şiir yanan bağrıma merhem olsun dileğiyle!.. Saygı ve selam.
Özünde sözünde bir olmak lazım Milletçe doğruyu etmeli hazım Yoksa teli kopar konuşmaz sazım Karanlık geceler sabaha çıkmaz!! ****************************************** ÇIKACAK İNŞ. ZAMANI VAR BİRAZ DAHA SABIR GÜZEL ŞİİRİNİZİ TEBRİK EDERİM SAYGILAR SELAMALR
Ben bu şiiri kaçırdım ama sonunda yakaladımya gönüllerden gelmiş güzel duygular hani derlerya büyümüşte küçülmüş bu yaşta bu devirde kendini güzel yetiştirmişsin Allah nazardan saklasın. Şiirine diyeceğim yok ince mesajlar var beğenen okur beğenmeyende okumaz kimseye zorla okutmuyorlar.kimse bana her şiiri neden okumuyorsun demiyor ....................Allah ömrünü uzun etsin.
Fakirlik de, zenginlik de olacaktır bir toplumda... Önemli olan doğru ve adaletli yönetimdir. Gönüllerdeki insanlık ve adalet duygusudur... Biraz dikkat edillse bu duyguların yok edilmesi için sarfedilen gayretler görülecektir. sonrası ahlaktan yoksun bir toplum, yani insan sürüleri... Çünkü bu millet ancak böyle bertaraf edilebilir... Büyük ve bilge bir devlet adamımız şöyle derdi; ''devletler parayla değil inançla ve imanla kurulur, Parasızlıktan değil, ahlaksızlıktan yıkılır''
Duyarlı yüreğini ve güzel şiirini yürekten kutluyorum, alkışlıyorum kardeşim... Selamlar...
Her memlekette, her zaman fakir de zengin de olagelmiştir. Önemli olan fakiri zengin yapmak değil, fakir ile zengin arasında gönül köprüsü kurmaktır. Bu da zekatla, fitre ile, fidye ile olur. Kanaat, kanaat, kanaat, derdi Rahmetli Sabancı olsaydı. İnsan öncelikle elinde olana şükretmeli. Elinde olana şükredene Cenab-ı Hak daha iyisini verir. Jön Türkler ve İttihat Terakki taifesi, maalesef, Türklüğü İslam'ı öteleme amacıyla istismar etti. Kendisi bir Kürt olan Ziya Gökalp, Türçülüğün Esasları'nı boşuna yazmadı. Biz Müslüman Türkleriz. Biz kıyâmete kadar İslam'ın bayraktarlığını yapacak milletiz. Sorunların çözümü nedir? Milletin kalbine Allah sevgisini ve korkusunu yerleştirmektir. İslam inancına konulan sansürlerin kaldırılmasıdır.Şiirinizin tem'asına katılıyorum. Teknik yönden de başarılı bir şiir. Allah'a emânet olun.
umarım anlarlar... şair sen biraz karanlık bir tablo çizmişsin ama el insaf... hamdolsun her şey yolunda)))) yok öyle kriz miriz şimdi sadece sadaka kültürü ile pöpüler medyatik dağıtımlar revaçta... hele Türk'lük falan maazallah,kesmez bunları... köleleşmiş toplum biztçi bir millet...
yüreğine sağlık gönlüne sağlık ...sevimle her daim...
Türk'ün en belirgin özelliği, eğer vatan tehlikede ise kendi içndeki yaraları sarar ve tek yumruk olur... Bu dağılmışlık veya adam sendecilikten eser kalmaz, sadece idrakte gecikir ama tepkisi hep sert olur... Gönlünüze sağlık.
Eyvallah kardeşim eyvallah...Seninle gurur duyuyorum...Senden öğrenilecek senden okunacak çok şey var..Seni gençliğe armağan ediyorum...İşte genç işte diye ... Sevgilerimle
Sönecektir bir gün doğum ateşi
Hey Lale bekle gör asıl güneşi
Işığı hiç bitmez yanmaktan bıkmaz!
Tebrik ediyorum bugüzel çalışmayı...