(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kefil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kefil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Diyorlar ki konuşma sus ve ezil Hakkın yoktur yaşamaya ol rezil Sevilmek istersen Allah’a sevil Kul olamaz ki ahiret de kefil" HASBİYALLAHİ VE NİĞMEL VEKİL, BANA VEKİL OLARAK ALLAH YETER, O NE GÜZEL VEKİL. EN KALBİ SELAM VE MUHABBETLERİMİ YOLLUYORUM.
Diyorlar ki konuşma sus ve ezil Hakkın yoktur yaşamaya ol rezil Sevilmek istersen Allah’a sevil Kul olamaz ki ahiret de kefil --------------------------------------- Bu dünyada herkes hakkını aramalı, Ahirete ise;herkes yaptığı amal kadar yer hazırlar, Sadece Peygamberimiz Hz.Muhammad (S.A.V.) ümmeti için şefaatçi olur. Güzel bir şiirdi. Saygı ve selam.
Haklısınız dostum. Ne yaparsak elimizle o gidecek bizimle. Kara kaplı açılınca görünecek tüm sırlar. Bir de doğruya susarsak sanırım o da öbür tarafta sorulacaktır. Sevgiyle kalın.
Hakkın yoktur yaşamaya ol rezil
Sevilmek istersen Allah’a sevil
Kul olamaz ki ahiret de kefil"
HASBİYALLAHİ VE NİĞMEL VEKİL,
BANA VEKİL OLARAK ALLAH YETER,
O NE GÜZEL VEKİL.
EN KALBİ SELAM VE MUHABBETLERİMİ YOLLUYORUM.