(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞKALIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞKALIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Göze vurdu gül cemalin, Nasıldır ahvalin halın, Aynı görünür tuvalin, Bir başkalık var mı ola başkalık olsa sizin haberiniz olurdu hocam kutlarım selamlar
Oguzsoylum yok reyhanım, Göremez oldum ceylanım, Kâh Ceyhan’ım kâh, Seyhan’ım, Bir başkalık var mı ola? DEMEKKİ VAR BİR BAŞKALIK ÜSTADIM..YÜREĞİNİZE SAĞLIK..
Oguzsoylum yok reyhanım, Göremez oldum ceylanım, Kâh Ceyhan’ım kâh, Seyhan’ım, Bir başkalık var mı ola? ------------------------------------------ Güzel bir sevda şiiriydi,Çukurova'da sevdalı olmayana zaten insan diye bakmazlar.Çünkü,Karac'oğlan diyarının kendine has bir kültürü vardır.Benim sevdamın da mayası ordan gelmedir. Dilerim Ceyhan,Seyhan üstadımın sevgi seliyle coçup;mutluluk deryasına aksın! Torosların yiğit üstadına saygı ve selam.
Ateşte mi narda mısın? Bıraktığım yerde misin? Aynı sözde sırda mısın? Bir başkalık var mı ola? =========================== Vardır mutlaka bir başkalık, Yoksa böyle çok güzel satırlar yazılabilirmiydi . Tebrikler Değerli Üstadım . Saygı ve selamlarımla ..