(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL DELİYE HASRETKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL DELİYE HASRETKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her ne kadar uzak gibi dursanızda, Gözünüzde ki keskin bakışlar, Güzel hicvetmiş, Taşlar ağır, başlar hafif, Yüreğin dert görmesin diyeceğim, Oğuz soylu olmakla doğuştan dertliyiz, Tebrik ediyorum, çağlayan kalemi.
ahmetkurt tarafından 2/15/2009 1:30:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Özenle yazılmış bir şiir..Zevkle okudum.İçeriği, duyğu zenginliği ve anlatımı samimi ve içten. Kutlarım arkadaşım..Diğer şiirlerinizi de büyük bir zevkle okuycağımı ümit ediyorum.Paylaşım için teşekkürler.Yüreğinize sağlık.
El deliye hasret ken, Akıllı bulamadım. Sevda ile haşr iken Gülmedim gülemedim ================ El deliye hasretken, Biz akıllı bulamadık mı? Bu şartlar ve siyasi kirlilik akıllı insan bırakmadı Üstadım. Mantık beyinlerimize zorluyor .. Tebrikler ÇOk güzeldi.. Yüreğine sağlık ...
Batıl mermer direkli,
Bir bak maymun suratlı,
Çeldirdim çelemedim.
Bi kararsız değilim,
Hep yararsız değilim,
Hiç zararsız değilim
Bilmedim bilemedim,
Çok anlamlı dizeler.. Yüreğinize sağlık.