(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim Demiş... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim Demiş... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim demiş mutlu olduğumu... Uykularımda giymişim yalnızlığın düşünü.. Çıkmayın karşıma göremem Gözlerimi ovalıyorum terkedilişliğin kucağında... Hangi kapıda beslediysem gelme ümitlerini Bir kucak dolusu boş döndüm... Yalanların çıplak dolaştığı sokaklarından...
isyanla hüzün olmuş kalbinize sevgiyi değil bağır taşı basılmış yürek sevmiş ama o yürel hep uykusuz kalmış. dilerim ki bir daha şiirinizde mutluluğu yakalamış olursunuz içten duygulardı tbrkler
Kim demiş mutlu olduğumu... Uykularımda giymişim tüm yanlızlığın düşünü.. Çıkmayın karşıma göremem =========================== Yine de Mutluluk sizin hakkınız . Birgün mutlu olacağını inanıyorum. Tebrikler Kaleme ...
Şairlik nasıl doğar bilir misiniz. En büyük mutsuzlukları yaşayan şairlerdir,hep aşk acısı ölüm ayrılık ihanet işlenmiyor mu satırlarda,en derin kanamalarını,en imkansız umutları gizlemiyor muyuz bazen..ve şair mutlu olsa bu kadar derine indirebılrı mı sizi ve şair mutlu olsa sizden bir parça yazabılır mı.mutluluk bahar şiirlerinde dir,sevgili geldiğinde dir,işte asl olanda bu yine mutsuz yine mutsuz cunku şairler doğaya başka bakar aşkı başka görür,suyu başka içer uykuya başka dalar ve her şairin kalbi bambaşkadır,bu yüzden şair kendisi gibi bir insan bulamaz,bu yüzden hep yalnızdır şairler...ve dertlerini sevdalarını ölümlerini birtek kalemiyle paylaşır kalemide ilk vurdulduğu yerle paylaşır....Aslında gerçek insan olan şairlerdir,çünkü şairler en kutsal aşkı beslerler kalplerinde... Mutlu olsam bile,yine mutsuzum çünkü benim gözümle kimse bakamaz aynı yere,aynı heceyi kimse benim gibi düşüremez diline..Buna aşkta desek aynı ölümde...Bizlerin en sıcak evi,en sıcak sevgili koynu satırlardır... Dileğiniz için teşekkür ediyorum...