Ölüm / Yaşam sorgusuŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Benim hayatim gazete sayfalarina benzer.
Haberlerle doludur Sari sayfalari ve ilanlari vardir. Bazen bir dogum haberi olurum nur top’u gibi bir gün dogar yeniden Her gün dogarim hayata inadina açarim gözlerimi Aci tatli her lokmayi agzima götürürüm sinarim hayati oda beni sinar Bir çocuk gibi emer hayati gögsünden doyana kadar oda beni Ve bazen bir kayip haberi oluveririm satir aralarinda kendimi kaybederim Hükümsüzümdür artik Gün olur ilan sayfalarinda aranan bir eleman olurum Kah bir hamal sirtinda hayati tasiyan Kah bir insaat isçisi tugla tasiyan kum karan Dertse derdi ve tasayi neseyse sevdayi bina ederim Ararim hayata ilan veririm Iki oda bir mutfak degildir benim hayallerimi süsleyen Bir çift ela göz yanakta tek gamze bir sicak tebessümdür benim hayalim Zaten fazlada esyam yoktur bir kendim bir yüregim Bazen de satılık veya kiralik ilanlari ile dolu olur sayfalarim Ama ne satilir ne tutulurum Fazla tadilat gördügümden mi nedir? Bilinmez ama Bir o kadar da bos bir meskendir Örümcek aglarinin kapladigi beynim kalbim ve bedenim Evlilik ilanlari belirir birden sayfalarimda gam ve göbek adi keder ile Hayatimi birlestiririm aniden Mutluluklar dilerim dilekleri ve mesajlari çekilir alayli gülüslerle ikimize O bana ram olmustur her gece koynumda ve beynimde Ve sabaha boy boy dertler dogurur Sancilarini ve acilarini bana çektirerek Bazense bir dip not olurum düzeltme babinda Yaptigim hatalar için bir bir özür dilerim Sayfalar dolusu Bir kaza haberi olurum hayatin çarptigi Ve kurtarma faciasi suni teneffüslerle hayata döndürülmeye çalisilirim Suni asklarla Ve yalan haber olurum magazin sayfalarinda Yalan hayatimi sasaali bir sekilde igrenerek yasarim Bir makale olurum köseye çekilirim Belki ciddiye alinirim diye Ayrintilara saklanirim giz olurum sir olurum ser olurum Kaybolurum Ve burçlara dalarim hayati oradan ögrenmek için Bazen ikizler olur ölüm ve hayat gibi Bazen bir akrep sokar beni Bazen bir basak açar öbek öbek Aslanlarin kovaladigi Ve sonunda hayat arenasinda bir boganin tosladigidir benim hayatim Bir kovadan su içerken Adina koçlarin ve oglaklarin kurban edildigi Belki de bir restoran da balik izgaradir hayatim Yengecin kiskacinda sikilsamda Sonunda terazilerin kefesine koyamadigim hayatim Bir yayla bogularak son bulsa Spor haberlerine dönüsüverir Büyük umutlarla ve ücretlerle transfer ettigim Yalan hayatim fos çikmistir artik ve sagdan ve soldan gelen darbelerle Nakavt olan sonunda gerçege dönendir benim hayatim Ve bilinmezleri bulmacalari vardir hayatimin Sagdan sola yukardan asari hep çözümsüzlük çikmaktadir Bazen bir çengele takili kalir Bazen yedi farki bulmaya çalisirim farkinda olmadan Kare kare çözmeye çalistigim hayatim Çözemedigim bulmacalar gibi yarim kalmistir artik Gün olur üçüncü sayfalara düserim aniden Bir töre cinayetine ugramisimdir Isledigim cinayetleri sogukkanlilikla bir bir itiraf ederim Namusum temizlenmistir Yada hayatimi çalan hirsizin pesinden kosarim Delil yetersizliginden salinivermistir katillerim Ve Güzin ablalik bir konu Veya doktorunuz kösesinde paranoyalarla dolu düsünceler aktaririm Lakin umudum da yoktur tedavilerden Mizah sayfalarindan firlayan Hoca Nasreddinlere birde benim için Koskoca okyanuslara maya tutturmasi için yalvaririm Yada bezgin Bekirlerin bezmis haline dönüsür hayatim Ekonomi sayfalarinda hayat paritem ani degisikliklere ugrar Hüzün enflasyonlari yasanir hayatimda Ve ani bir kararla develüasyon yaparim ve dahada diplere vururum Borsadaki degeri giderek daha da düser Ve haraç mezat satilirim batarim biterim ölürüm Ve ölümdür son ilanim Ahmet oglu Hattab geçirdigi elim bir hayat Sonucu Hakkin Rahmetine kavusmustur Bugün öglen namazina müteakip kilinacak olan cenaze namazindan sonra Karaca Ahmet mezarligina defnedilecektir Kendisine Allah tan Rahmet Sevenlerine bassagligi dilerim En yakini olan HAYAT(devam ediyor) Hattab (Y.K.)
****Gülüyordu tüm gözler ağlayan gözlerine
doğum anına ****Ağlıyordu tüm gözler kapanan gözlerine ölüm anına ****Hayat ne tuhaf şey sanki bir anlık nöbet yaşam anına ****Atiye selam olsun münker-nekirle sohbet sorgu adına hesap harbi zamanı- ölüm yaşam sorgusu kim sahneler oyunu -nedir yaşam kurgusu Hattab(Y.K.) |
doğum anına
****Ağlıyordu tüm gözler kapanan gözlerine
ölüm anına
****Hayat ne tuhaf şey sanki bir anlık nöbet
yaşam anına
****Atiye selam olsun münker-nekirle sohbet
sorgu adına
Allah ölmeden ölenlerden eylesin kendisini sorgulamayan ahrette hüsranda olur .Allah razı olsun güzeldi şiiriniz .
Yüreğinize sağlık tebrikler.
hesap harbi zamanı- ölüm yaşam sorgusu
kim sahneler oyunu -nedir yaşam kurgusu
Hattab(Y.K.)