Yeniden( Dünya )ya gelirsem Büyümek istemem hiç Çocuk kalmalıyım çocuk Mutluluktan havaya uçmalıyım (Arkadaşlarım ayla sevgi ) Gel oynayalım top (Topum da )içi dolu olsun Bir, iki ,üç, lilo otuz, atlamalar Arkadaşlarıma seslenecem Ayla sevgi neredesiniz? Hadi gelin evcilik oynayalım Beş taş oynayacağım Yenilip te elimi tırmalatmam Kızak kayıp kar topu oynayacam Annem seslenecek gel kızım Akşam oldu baban gelecek Anneciğim biraz daha izin Sabah simitçi çocuğun sesi "Simitçi taze gevrek Simitçi simitçi taze gevrek" Sıcak çayla güzel gider Elma şekeri, horoz şekeri Dilini sür tadını çıkar Ne de çok severim şekeri Sinemaya gideceğim Çocuk matinasına (Takan ve Tarzan) filimine Okul kitabının arasına Teksas tomiks koyup okuyacam Annem babam görmesin diye Dünya varmış yaşamak varmış Koşacam köşe kapmaca Saklanbaç hele gece oynaması Kızak kayıp kar topu oynuyacam Oh hayat bu işte çocukluğum Aşka aldanmayacam Acı keder çekmeyecem Aşk benimle oynamayacak Çocuk olup oyuncaklarla oynayacam Nerde çocukluğum hani nerde?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE ÇOCUK OLSAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE ÇOCUK OLSAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İster kendi ço cuğunuzun içindeki, ister kendi içinizdeki çocuğu asla kaybetmeyin... Ne yüksek yerlere tırmanıp kibirlenmesine nede alçaklarda sürünüp ezilmesine izin vermeyin... Bırakın sizle doğan çocuk sizinle, sizin kadar yaşasın... 17`li 18`li yaşlardan sonra gömmeyin onu lütfen... Ama dengeli seviyede tutun aranızdaki samimiyeti, içinizdeki çocuğu yüreğimdeki salıncakta sallıyorum bu şiirle beraber çok güzeldi
maviemek tarafından 2/15/2009 12:57:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hanımefendi NEFİS bir özlem yağmuruydu. Kitabın arasına Tom Miks, Teksas koymak. Ben de yaptım. TEŞEKKÜRLER beni çocukluğuma götürdüğünüz için. Kutlarım ALKIŞLŞARLA gönülden.
Okul kitabının arasına Teksas Tom Miks koyup okuyacam Annem babam görmesin diye Dünya varmış yaşamak varmış Koşacam köşe kapmaca Saklambaç hele gece oynaması Kızak kayıp kar topu oynuyacam Oh hayat bu işte çocukluğum Aşka aldanmayacam Acı keder çekmeyecem Aşk benimle oynamayacak Çocuk olup oyuncaklarla oynayacam Nerde çocukluğum hani nerde?
Aaaah! Ah! Sislerin ardında kalan canım çocukluğumuz.
Gönül bahçemden gönül bahçenize 1001 renk çiçek yolluyorum. Kabul buyurunuz lütfen. Saygılar... _____________Âlimoğlu___________
Aşka aldanmayacam Acı keder çekmeyecem Aşk benimle oynamayacak Çocuk olup oyuncaklarla oynayacam ...SAF VE MASUM ZAMANLARIMIZA OLAN ÖZLEMİ DİLE GETİREN BU ŞİİRİNİZİ GÖNLÜMLE KUTLADIM...GÜZLEDİ VE HÜZÜNDÜ...
Annem babam görmesin diye Dünya varmış yaşamak varmış Koşacam köşe kapmaca Saklanbaç hele gece oynaması Kızak kayıp kar topu oynuyacam Oh hayat bu işte çocukluğum Aşka aldanmayacam Acı keder çekmeyecem Aşk benimle oynamayacak Çocuk olup oyuncaklarla oynayacam Nerde çocukluğum hani nerde?
Çocuk özlemi ve şimdiki zaman anlatım bu kadar güzel olur...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Aşka aldanmayacam Acı keder çekmeyecem Aşk benimle oynamayacak Çocuk olup oyuncaklarla oynayacam Nerde çocukluğum hani nerde? ---------------------------------------- Güzel bir şiirdi, Beğeniyle okudum, Çocuk olmanın ezikliğini geçenlerde kendimde hissettim! ''Kadın adayıma''şiirime sinirlenen bir ablam sülalemi mesajla topa tutmuştu! Çocuk olmasaydım bana bu hakareti yapmazdı sanırım.Ama canı sağolsun ablamın büyüğümdür kızsın. Ama sen sakın çocuk olma zorluklar peşini bırakmaz.Karar vermişsen;saygım var. Anlamlıl şiirini beğendim. Saygı ve selam.
beğeniyle okudum yüreğinize sağlık hep çocuk kalabilseydik ama o zamanda ne zaman büyüyecez diyoruz hemen işte biz insanoğlu büyürüz çocuk kalmak isteriz çocukken hemen büyümek isteriz
güzeller güzeli güzel insan ne kadar hoş tu harkulade severek okudum keşke bende çocuk olsam hiç büyümesen haklısın ne kadar güzel bir birinden inci taneleri kadar güzel kelimelerdi bunlar seni kutlarım güzel insanı şiir gibiydi sevgimlesin sami.
Oh hayat bu işte çocukluğum Aşka aldanmayacam Acı keder çekmeyecem Aşk benimle oynamayacak Çocuk olup oyuncaklarla oynayacam Nerde çocukluğum hani nerde? yüreğine sağlık..
Oh hayat bu işte çocukluğum Aşka aldanmayacam Acı keder çekmeyecem Aşk benimle oynamayacak Çocuk olup oyuncaklarla oynayacam Nerde çocukluğum hani nerde?
HEP ÇOCUK KALMAK NE KADAR GÜZEL OLURDU.TEBRİKLER GÜZELDİ.
güzeldi şiir
yüreginize saglık
saygılar