(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVi ve KIRMIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVi ve KIRMIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendi yaptığın resimleri koymalısın bence,harika oluyor böyle...şiir hiç bir zaman kelimelere sığmamıştır,kitap ya da sözlükteki şiir açıklamaları genel doğrular ama ben kendi doğrularımı tercih ederim,şiir gibi yaşayan insanlara selam olsun:))
çok güzel iki rengi anlatmışsınız kısa ama anlamlı şiirinizle.beğendim kutluyorum ama birşey sorabilirmiyim.bunu nasıl yazabildiniz.bu tual'e yazılmış bir yazımı.yani fotoğrafınımı eklediniz.
kan kırmızı değil kızıldır... ölüm koyu değil soğuktur.. tualler en koyu tondadır... beyaz ise kendi içinde boğulduğu boyalarda kendini bulur... yosun tutan fırçaların taa ucunda..
şiirin renk ve fon arasında gölgede kalmasına razı değil gönlüm.aklım da onaylamıyor bu durumu.şiir kelimelerle söz sanatı oluşturma eylemidir.Bu noktada çok sıradan düşünyor olabilirm.emek ayrı değerdir.tasarım ayrı değerdir.onlara saygılıyım .selamlar
Ortaya çıkan tablo sürrealist bir tablo olmalı sevgili dostum önemli olan aslında senin beğenmen kutlarım yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Saygılarımla