(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurşun Kalemle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurşun Kalemle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıldızları serdim gökkuşağı gibi eğildi dizelerime opera biletleri kestim kafiyelerimde ve intihar karası düşlerimin faytona binişini yazdım birsabah bir şiir kurşun kalemle...
ıldızları serdim gökkuşağı gibi eğildiler dizelerime opera biletleri kestim kafiyelerimde ve intihar karası düşlerimin faytona binişini yazdım birsabah bir şiir kurşun kalemle...
yıldızları serdim gökkuşağı gibi eğildi dizelerime opera biletleri kestim kafiyelerimde ve intihar karası düşlerimin faytona binişini yazdım birsabah bir şiir kurşun kalemle...
"Tek kelime ile muhteşem bir şiir okudum kaleminizden dökülen kutlarım. Sevgi ile kalın."
yıldızları serdim gökkuşağı gibi eğildi dizelerime opera biletleri kestim kafiyelerimde ve intihar karası düşlerimin faytona binişini yazdım birsabah bir şiir kurşun kalemle...
Yüreğinize saglık güzel bir çalışmaıdı...Kaleminiz daim olması di,leklerimle...
gökkuşağı gibi eğildi dizelerime
opera biletleri kestim kafiyelerimde
ve intihar karası düşlerimin faytona binişini
yazdım
birsabah bir şiir kurşun kalemle...
hisseden yüreği kutlıuyorum....................güzel dizelerdi.