(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
N E D E N ???? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
N E D E N ???? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki yarım kaldıkları için özlemlenir, duyumsanır ve arzulanır...Bir laf var "Kavuşmak aşk değil kavuşmamak aşktır" Sorgulayıcı bir şiir ve akabinde hoş dizelerdi Kutladım seni Can.
kavuşunca vuslat oluyor.. şair(m.akif) sorar "Hâlâ vuslat olmayacak mı?..." aşkla çarpan yürek sadece vuslatı bekler. sudanlıyı anlatır mehmet akif. peygamberin kabrinde aşkla kavrulmuş yürek feryat etmektedir. "demir nikabını kaldır kabrinden. beni ayırma pakinden" diye feryat ede ede hakka yürür aşık sudanlı. işte aşkın doruğudur o dur. vuslattır. akif şiirir söyle bitirir "nedri o? nurun mu ya resülullah." sevgili elini uzatmıştır. aşığını yanına almıştır..
Gözlerden gönüllere inerse aşk çoşkulu bir duyguyla bestelenir.. Gönüllerin güzellikleri müzik olarak notalara dönüşür. Yada aşkın derin yaraları ve özlemler çığ gibiyse gönüllerde işte o an en derinden bir hüzzam,hicaz ve bazende bir rast eser dökülür udun perdelerinden. nakış nakış işlenir en derinden seviler.....
Ezik bir
Masal gibi
Boynu bükük kalir
Asklar?
Ve
Neden,
Hep
Yarim kalir
Sarkilarda
Notalar??"
Belki yarım kaldıkları için özlemlenir, duyumsanır ve arzulanır...Bir laf var "Kavuşmak aşk değil kavuşmamak aşktır"
Sorgulayıcı bir şiir ve akabinde hoş dizelerdi Kutladım seni Can.
Sevgi ve saygılarımla