(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİFİŞEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİFİŞEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay da aşık olmuş olabilir jüpitere .olsun amaaaan kime zararı var ki dost herşey herşeye aşık olsun..aşktan aşıktan bize zarar gelmiz aşığın derdi kendinedir dost kendinedir..Ay dan benim bir ricam var tutulmasın yeter kaçsın saklansın ama güneşe tutulmasın..geünneş tutuğu zaman ayı havalara giriyor dost havalara giriyor..Ayda anormallik var bu gece güzel bir hece..tebrikler dost ben uyanık bekliyorum her ihtimale karşı
*
............................**.*………***...................................
..................**.*......................*.*.*...............................
.............**.*..............BU..............*.**...........................
...........*.*.*..............ŞİİR.................*.*.*.....................
...........**.*..........TARAFIMDAN.............***.................
...........**.*............OKUNMUŞ..............***....................
...........**.*.........MÜKEMMELLİĞİ.........*.**.................
..............***.......ONAYLANMIŞTIR.......**.*.................
...................***.....................................*.**.................
......................**.*............................**.*......................
.......................*.*.*……………………***........................
.......................... ****…,,…………***…………………….
………………………….***……..***…………….………..….