Gelişin baharı müjdelemişti, Gidişin ise sessiz olmamalıydı.. Bir gülüşün canımı alırken, Gidişin suskun olmamalıydı.. Yokluğun kanıyor dudaklarımın ucunda, Her geçen gün sadece ölüyorum yokluğunda…
Yokluğunda, Sonbahar yaprakları soluyor avuçlarımda.. Çerçevelenmiş hatıralara bakıp bakıp Seni anıyorum, Sonra sensizliklere diz çöküp Yalnızlığımı demliyorum..
Yoksun… Her gece gözlerimde, Senin hatıraların kanıyor.. Uykularım hep firarda.. Karanlığı yorgan yapıp, seni arıyorum, Kırık dökük kelimelerimde… Adını sayıklıyorum Sancılara girdap gönlümde… Dibe çöküyorum Her geçen gün yavaş yavaş…
Seni ben yokluğunda bile seviyorum.. Sensizliğe pes etmiyorum.. Sevgimizi mezara gömmüyorum.. Biliyorum bir ömür uzaksın bana.. Olsun ne çıkar ki birtanem, Sevgin hep benimle ya meleğim!!!!!!!!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benzetme doğru olur mu bilmem okurken her nedense A.Selçuk İlkan'ın şiirini okur gibi hissettim kendimi.Gerçekten çok güzeldi ve çok zevkle okudum. İlhamın bol olsun esenlik dileklerimle.
Her şeyde bir sevgi var. Toprak buluta âşık. Bulut bitkilere âşık. Bitkiler toprağa âşık. Dal yaprağa âşık. Kâinattaki her şey, birbiriyle alâkalı olduğuna göre kâinatın mayası sevgidir, aşktır. Her canlı bir diğerine muhtaçtır. İşte bu muhtaçlık alakaya dönüşüyor. Alaka, aşktır.
Muhabbet, kâinattaki her şeyi birbirine bağlar. İnsan kâinat ağacının meyvesidir böyle bir sevgiye sevgiyle baklılr tebrikler
Seni ben yokluğunda bile seviyorum.. Sensizliğe pes etmiyorum.. Sevgimizi mezara gömmüyorum.. Biliyorum bir ömür uzaksın bana.. Olsun ne çıkar ki birtanem, Sevgin hep benimle ya meleğim!!!!!!!!!!
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.