Kalblerin yegane sahibi Allahtır, Kirli olamaz,kalbler temiz, Kalbleri kirleten bizim kirli amellerimiz. Eğer yapmak istiyorsak kalbi temiz. Allaha ortaklar koşmadan ibadet etmeliyiz. Selam Ve dua ile. Furkan Evren Nezir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalblerin Sahibi. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalblerin Sahibi. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu söz öyle eften püften bir söz değildir. Allah'a ortak koşmamak demek, Kur'an'ın emir ve yasaklarına uymak, dünya hayatı için tağutları üstün kabul etmemektir. Din, demek yol demektir ve dünyada gittiğimiz yol üzere diriltileceğiz. Allah'a şirk koşulan kimseler,âhirette kimseye yardım edemezler, çünkü kendi bile hesaplarını veremezler. Kutluyorum.
[004.048] [DI] Allah kendisine ortak koşmayı elbette bağışlamaz, bundan başkasını dilediğine bağışlar. Allah'a ortak koşan kimse, şüphesiz büyük bir günahla iftira etmiş olur.
Kalblerin yegane sahibi Allahtır, Kirli olamaz,kalbler temiz, Kalbleri kirleten bizim kirli amellerimiz. Eğer yapmak istiyorsak kalbi temiz. Allaha ortaklar koşmadan ibadet etmeliyiz. Selam Ve dua ile.
Bu güzel sıcak dizeleri gönülden kutluyorum. Saygı ve hürmetlerimle.