Kim bilir nerede , nasıl Yok oldu çocukluğum Hangi acımasız ellerde Parçalandı uçurtmam Mendil arasında sakladığım Akide şekerlerime Acıyı kimler kattı Kimler zamansız büyüttü Omuzlarıma çöken bu ağırlığın Sorumlusu kim.. Düşlerimde kalmış ARTIK Kırmızı papuçlarım Rengarek balonlarım........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMBİLİR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMBİLİR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tesadüf der dururuz kimi zaman bizi şaşkınlıkta bırakan birçok oluşum için.Oysa bilrim hayatta hiç bir şey tesadüf değil,olmamalı. Eğer adı tesadüf ise bugün burda bulunmamın,kabul edilebilir oldu benim için zira ne çok yürekli insan yüreği güzel dostlara merhaba deme şansına sahip oldum. KURSUNI,yolcu_,peerlessss ve şu ana kadar şiirlerini yazılarını okuyabildiklerim,okuyamadıklarım HOŞGELDİNİZ Sefalar getirdiniz dünyama. Yüreğinize ,kaleminize güç dileklerimle.......
Tekrar yaşamak istedim şimdi o saf ve masum günlerimi. Ama hayalden oteye gidemeyeceğini de çok ii biliyorum. Çünkü yokoluş ve değişim hayatın tam merkezinde asla gözardı edemiyeceğimiz kavramlar. Çok teşekkürler beni yıllar öncesine götürdüğün için....
................................