(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SULU BOYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SULU BOYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşantımız daha ne sözlerle çekip çevrilir şiirin eşiğini bile aşmadan tek kalırız/ve umutlar sayfaları harlayan birer bildiri kendi küllerimize hazır çağın hammaddesi...Sevgiyle.
Güzel ve anlamlı dizeler di arkadaşım.Keşke türkçe kelimelerimizi böylesine parçalayarak anlamlarında karmaşıklıklara neden olmasak...S/evdim biçiminde yazdığımızda "sevdim" gibi anlamı çok net bir kelimeyi S/evdim biçiminde parçalayıp "evdim" gibi yarım yamalak kelime parçaları oluşturuyoruz...Bunun ne Türkçemize, ne de şiirimizin anlamlı algılanırlığına pozitif bir katkısı olmadığı gibi, Türkçemizi bir biçimde de yaralamış oluyoruz...Elbette ki bunlar benim düşüncelerim, ve amacım yalnızca dostça bu konuyu sizlerin de değerlendirmenize sunmak, daha sağlıklı sonuçlara ulaşabilmek adına... Güzel dilimizi, Türkçemizi daha güzel kullanmanızı diliyorum burada... Çünkü harika güzellikte bir yüreğiniz ve kaleminiz var :) Sevgi ve saygıyla...
mertyigitcan tarafından 1/30/2009 12:57:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Size hak veriyorum...Ama dediğim gibi esnek düşünmek ve düşündürmek...Hep aynı tarz yazmamak,kendimi tekrar etmemek...Ancak böylesi paylaşımları arasıra yapmayı seviyorum...Türkçe konusuna gelince;yıllarım çocukların eğitimlerine faal çalışmalarla ve fahri görevlerle geçti(hemde her gün bir fiil)...
Örnek; öğretmen der ki; elma ile ilgili bir cümle kurun öğrenci defterine yazar _Annem pazardan bir kilo elma aldı ve diğer çocuklarda hemen hemen aynısını yazar(elbette düzgün bir cümle)
oysa yazılabilecek bir çok değişik cümleler de var değil mi..? Ben sizi çok iyi anladım sizinde beni anladığınızı ümit ediyorum...Düşüncelerinize katılıyorum....sevgimle mert dost...
Çok teşekkür ediyorum can dost...Anlayışın için, dostça bakışın, dost yüreğin için...Kültürümüzü, dilimizi yok etmeye çalışan emperyalist güçlerin kültür emperyalizmi altında dilimizi de kültürümüzü de ayakta tutabilmek gibi bir gayretin içinde olmamız gerektiğine inanıyorum.İnanın Türk ün Türk den başka dostu yok bu konuda....İyi ki varsınız...Sevgi ve salamlarımı gönderiyorum yüreğinize, kaleminize :))
yorumunuza saygı duyuyorum...ve Türkçemize de...ancak zaman zaman her türlü çalışmaya açığım esnek düşünmek açısından sadece...çok teşekkür ederim... ama inanın alışkanlığım asla olamaz...saygı,sevgi,kocaman selamlar gönderiyorum can dost mert....
Yalnız olmak, tek kalmak Allah'a mahsus diyelim , sizi okumak tekrardan çok güzeldi Ayşe hanım. Etkili ve düşündüren bir şiirdi, tebrikler. Sevgim ve saygımla.
selametlerle