İçimde bir sızı var. İçimde bir sızı. Neyin sızısı bilin. Ödül vereyim size. İsteyin bütün servetimi. Vereyim severek size. Yeter ki bilin bu bilmeceyi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairlik sızısıdır üstad en iyi sen bilirsin fakat her şey olabilir o ansızın inen gece de ondan çok farklı ve daha büyük bir bilmecede oluk oluk kanayan dünyamızda olabilir hatta bize çok uzak olsalarda yıldızların silik ışıkları bile hatta belki aşk belki yalnızlık her biri olabilir bunların ve daha neler neler olabilir kim bilir lakin dünyayı damarlarında hisseden böylesi güzel bir şairin içinden o sızı eksik olmaz mutlak bilirim. SAYGILARIMLA.
İçimde bir sızı var. İçimde bir sızı. Neyin sızısı bilin. Ödül vereyim size. İsteyin bütün servetimi. Vereyim severek size. Yeter ki bilin bu bilmeceyi.
SİZ BİLİN BÜTÜN ÖDÜLLER SİZE KALSIN. BİLDİĞİNİ SANMAK BİLMEK DEĞİLDİR, TIPKI YÜKSEK BİR DAĞA TIRMANMAK GİBİ, ÖNÜNÜZE BİR TEPE ÇIKAR OLDUKÇA YÜKSEK TAMAM BİTTİ DERKEN BİR BAŞKA TEPE ÇIKAR ÖNÜNÜZE. BENİM SİZE BİR SORUM OLACAK İÇİNİZDE BİR CEVHER VAR ONU BİLİN BEN SİZE SERVETİMİ VEREYİM. SEVGİ VE SELAMLAR.
en iyi sen bilirsin fakat
her şey olabilir o
ansızın inen gece de
ondan çok farklı ve daha büyük bir bilmecede
oluk oluk kanayan dünyamızda olabilir
hatta bize çok uzak olsalarda yıldızların silik ışıkları bile
hatta belki aşk belki yalnızlık
her biri olabilir bunların ve daha neler neler olabilir kim bilir
lakin dünyayı damarlarında hisseden böylesi güzel bir şairin
içinden o sızı eksik olmaz mutlak bilirim.
SAYGILARIMLA.