kuş kanadı ellerinle dokun kör ettiğin gözüme rüzgarının önüne at götür gittiğin cehenneme al gönlümü tuzla parala lal et dilimi siyah saçlarında boğ beni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk acı vermektir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk acı vermektir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birçok güzelliği bir şiirde buluşturmayı başarmışsınız. Teşekkürler.
Yürek okuntunuz yüreğinizin güzelliğini en güzel bir şekilde yansıtmış.
Selamlar…
Şiir gibi şiir yazmışsınız.
Kutluyorum…
Güzel dizelerle güzelliğe kanat açmayı çok iyi biliyorsunuz…
Tebrik ediyorum…
Sizin şiirlerinizde saygı, sevgi ve duygu o kadar barışık ki kelimelerle, cümlelerle anlatabilmem mümkün değil...
Tebrikler.
Şiirinizin bütünü samimiyet, sevgi, iyi niyet ve insana saygı esasına dayanıyor. Teşekkürler.
Çizginizde dosdoğru ilerliyorsunuz. Tebrikler.
Seslerin, ritimlerin, ahenklerin kaynaşmasıyla hisleri, intibaları, heyecanları güçlü bir şekilde anlatmışsınız.
Tebrikler…
Şiir, bir bilgi türü, bir değerlendirme dünyası, bir anlaşma niyetli çığlık, üst dil aracılığıyla ulaşılan bir özel bilgiyi, ahenkli bir biçimde paylaşma ihtiyacının sonucu olan söz bütünlüğüdür.
Sizin şiirinizde bu gerçeği daha iyi gördüm…
Teşekkürler…
Şiir dilin musiki kabiliyetidir. Teşekkürler.
Şiiriniz gerçekleri çok iyi yansıtıyor… Tebrikler…
Şiire çok fazla önem vermek, çok fazla işçilik göstermek, biraz da gizem yüklemek gerekir. Tıpkı sizin gibi. Tebrikler.
Şiirinizdeki ses güzelliğini görmemek mümkün değil. Tebrikler…
Şiirinizdeki ritim harika. Tebrikler…
Şiiriniz adeta güzel bir müzik oluşturmuş ahenk ve akıcılığı ile. Tebrikler… Yazdığınız hakkıyla şiir olmuş…
Tebrikler…
Şiir, sabır, sanat ve disiplinle elde edilen ses esansıdır. Tebrikler…
Şiir, duymak ve düşünceler oylumunca çiçeğe durmaktır. Teşekkürler.
Şiir, içimizdeki ulvi hislerin beyaz gölgelerini kültür ekranında mısralarla görüntüleme sanatıdır.
Tıpkı sizin şiirinizde olduğu gibi.
Şiir, insanı yüreğinden yakalama ve yükseltme hadisesidir. Siz bunu en güzel bir şekilde başarmışsınız. Teşekkürler.
Şiiriniz etik ve estetik gayretlerin ürünü olmuş. Tebrikler.
Mısralar kanatlanmış, kelimeler daha bir tatlanmış şiirinizde…
DEĞİL
AŞK ZEHİRİ BAL ETMEKTİR.
ŞEN VE ESN KALIN.