(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK EVLADI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK EVLADI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dikkatli olmalıyız, eveet;çok çakal türedi. çakalların ardında da sırtlan. daha arkada da iplerinden tutan... Bazan gevşetiyorlar ipleri,onlar da bize hırlıyor. geçmişte de bizlere defalarca hırladılar,ama ancak yenimizi kapabildiler. Pek çoğu da kuyruğu titretti. "Gaflet, dalalet, hattaa hiyanet içinde olanlar" mutlaka layık oldukları muameleye tabi tutulacaklardır. Türk Milleti onları hiç unutmayacaktır. Muhtevayı incelemekten şiiri unuttum, kusura bakma Hocam. Elinize sağlık....Gönlünüze şifa...
Mücadele baş başadır, Kural böyle diş dişedir, Savaş milli duruşadır, Türk evladı uyanık ol. ------------------------------- Emir gelmiş yabandan Düşman olan vatandan Milli dava mahrumu Haber bilmez yarından!..
Bunlar yemiş kafayı Takmış dosta kancayı Akıl olmaz bunlarda Tutmuş yaban rotayı!..
Ekonomi sıfırda Yapay hesap artıda Eksi sıfır tartıda Atlatalım martı'da!..
Vatan seven düşmandır Dost sevilen yabandır Gel Solmaz'ı inandır Uygulanan plandır!.............M.Sıddık SOLMAZ
.........Değerli şairim; Şiirin mükemmeldi,katılıyorum. Bizde müsaadenizle katılalım dedik. Saygı ve selam.
türk milleti uyansada artık çok geç giden gitti...
...................SATILDIK....................
UYAN TÜRK EVLADI UYAN
OTUZ KUPONA SATILMADI BU VATAN
Yürekten kutladım..kaleminiz daim olsun..
sonsuz saygılar bıraktım sayfanıza...