Bir değil bin şehit olsa da bedelim. Bu vatan için bin evlat feda ederim. Yeis yok, korku yok! Nöbette hep askerim. Ne bu bayraktan ne de bu vatandan geçerim. Bu vatan bizim, namerde göz açtırmaz askerim. Söz verdi Ata’ya her an nöbette Mehmet’im. Bayrağa dokunan eli kırar yine de süsler gökleri. “Vatan demek! Bayrak demek!” dedi ve öldü şehidim! Her biri bir kınalı kuzu çıktı da dağlara. Kimi döndü, kimi yas bağlattı analara, yavrulara. Yine de bir Mehmet bin kattı da canına. Ateş kustu yine sahip çıktı bu vatana.. Sanma ki eğilir, bükülür bu bilek pes eder bir gün. Bir Mehmet gider, bin asker doğar vatanımda her gün. Kıyamet kopsa da , yer göğe karışsa da böyle bilinsin ki; Yine de vermez bu vatanı, namerdin kıyameti olur o gün!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O Gün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O Gün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir değil bin şehit olsa da bedelim. Bu vatan için bin evlat feda ederim. Yeis yok, korku yok! Nöbette hep askerim. Ne bu bayraktan ne de bu vatandan geçerim =============== Bir Türk Anası böyle söyler . Birde Tür Anasını anlasalar acılarını paylaşsalar Duyarlı yüreğinize kutlarım
Akif’in dediği gibi; Yurdumun üstünde tüten en son ocak kalsa da bu şanlı bayrak dalgalanacaktır. Hiç kimse de bu şehhid kanlarıyla sulanmış aziz topraklardan bir çakıl taşı bile alamayacaktır
Kahraman yüreğinizi ve şiirinizi tebrik ediyorum. Selamlar,saygılar. Ö. Osman AVCI
Bu vatan için bin evlat feda ederim.
teşekkür ederim,,, saygılar