Sevgide hesap olurmu, Yürekte korku olurmu, Aşka hesap ve sınır konurmu, Sevgimin önüne geçti korkum. Korkular ne kadar da çokmuş, Kayebetme korkusu başta gelenmi, Çizdiğin sınırlarda yaşamak Megerse hepsinden zordu. Gelen gideni aratırmı, Sevgiyi bazılarımız oyun sandı, Kaybedince bu tek taraflımı, Sevgimin önüne geçti korkum. Kaybettiğimi sanma sakın, Benden çok kaybedensin, Biz vefayı atalarımızdan öğrendik, Adam gibi adamsın diye kandık, Geçmişteki hatalardan ders aldım, İnsan olmanın özünü çoktan anladım, Her sözün ardında duracak kadar Eli,dili,sözü ve yüreği bir kaldım. Sevgimin önüne geçti korkum. Bazen can bildiklerin vurdu seni, Anam,bacım,sevğilim dediklerin yol verdi, Anlayamadığın şeyse seni benden aldı, Vaz geçilmez bir tek yaradan, Seni o istedi ve aldı. Şimdi belki anlarsın, Sevgimin önüne geçti korkum....
YARENİMSİN(25/01/2009)
(GERİ ÇEKİLMEM GEREKLİ,SENİ SANA BIRAKMALI,SEVĞİ YÜREK VE EMEK İSTER..)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaleminiz daim olsun....
tebrikler...
Siz de 'Bu Gece ' adlı şiirimi değerlendiriseniz sevinirm ...
saygılar...