(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
((((**DuVAR**)))) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
((((**DuVAR**)))) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrikler... süper... Sabahın özlemi akşam vurgununda. Hasret yürekler bütün sevgilere... dimi ama... ne kadar güzel anlatmışsınız,doldurmuşsunuz, kaleminize yüreğinize sağlık...
"Değişim yaşamın sürüp gittiğinin kanıtıdır. Ama değişimin olumlu ve olumsuz iki yönü vardır . Yaşadıklarımdan gördüm ki bir süredir değişim olumsuz yönde oluyor. Dostluklar, arkadaşlıklar, sevgiler akrabalık ,iş...hep çıkar üzerine kuruluyor gibi ve bu da buna alışkın olmayanların içini acıtıyor. Duvar... Susuz bir insan suyun sesini duyar ve ona ulaşmak ister ama önünde yüksekçe bir duvar ona engel olur. O duvardan taş söküp suya atar. Her attığı taşla suyun sesini duyarken o ona daha da güdülenir. Güdüsü arttıkça duvardan taş söker ve suya atar. Böylece bir yandan duvar küçülürken öte yandan o suya daha da güdülenir... Duvarların yıkılması umuduyla güzel bir şiir okudum. Tebrikler Neşer Bey. Yaram kaşındı ve kanıyor. Yüreğinde ve yüreklerde hiç bir duvar kalmaması dileğiyle... "
Bazen şiir; gülün imbiklenmesi gibi alabildiğine yoğun... Her dize her gönüle ayrı bir ayna kendi ben'liğine.. Kelimeler ağır yükten manaların altında ezik... İşte "Duvar" ... Selam ve saygılarımla...
Sabahın özlemi akşam vurgununda. Hasret yürekler bütün sevgilere... ------------------------------------------------- Sevgiyle tüm duvarlaı aşmak dileğiyle. Güzel şiirdi. Beğeniyle okudum. Saygı ve selam.
Enterasan cümle şekli ile çok güzel hoş bir eser olmuş.Elbette ben alışmşım şiirlerinize..Tadını almak için dikkatli okumak gerek.diğer serbest çalışmalar gibi değil şiirleriniz.......Son mısranızı bile sıradan okumak insanı yanıltabilir.oysaki dolu dolu müthiş bir cümle....yüreğinize sağlık.iyiki buradada görüştük..saygılar efendim
Sabahın özlemi akşam vurgununda.
Hasret yürekler bütün sevgilere...
dimi ama... ne kadar güzel anlatmışsınız,doldurmuşsunuz, kaleminize yüreğinize sağlık...