FİLİSTİNDE YAŞAM...!!!
Filistinde yaşamak
Herkese acı veriyor Bombalar sahnede Şerefsiz bölgede Filistin sen korkma Yanında biz varız Gücüne güç katarız Herkese hesap sorarız Siz kimsiniz İsrail Filistini ezeceksiniz Zaten kimse ölmeyecek Sizede sıra gelecek Abdullah ım sonumuz hayır olsun Şu şerefsizler hesabını bulsun Allaha ne kadar secde etsek azdır Ne olacak sizin haliniz ABDULLAH DEMİRAL İNEGÖL/BURSA |
Filistini ezeceksiniz
Zaten kimse ölmeyecek
Sizede sıra gelecek
Filistinlilerin ataları çocuklarının bugün bu durumda olmasına sebeptir.İsrail kimdir? Bir avuç lanetlenmiş yahudidir ama içlerinde bazıları da Filistin cephesinde kendi ülkesindeki soysuzlara karşı savaşmaktadır,yani bir şeyler yapmaktadır.Gelgelim tarih sahnesinde ne zaman görülmüştür İsrail diye bir devletin var olduğu?! Ne zaman var olmuşlardır? İsrail kimdir? İsrail bugün o topraklarda acılar çektiren;kolları bacakları kopan,kafalarına bombalar bırakılan sadece çocukların değil ana-babaların,sevgililerin yok edildiği coğrafyaya yine Filistinliler sayesinde gelip ıturmuştur.Toprağını satan insanların çocukları acılar-ölümler-zulumler içindedir.. Şimdiden kendimiz için de üzülmeye başlasak çok iyi olacaktır netekim yarın bizim için ağlayan hiç kimse olmayacaktır.Elbetteki bu onların atalarının suçudur çeksinler demeye çalışmıyoruz ama kısacık eylemlerle nereye varılabilir?Sizler bir İsrailli sanatçı kadar cesur musunuz?Kendi ırkınıza ezdiklerinin safından taş atabilecek kadar hem de?..
Saygılar