(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÇIĞLIK SAPLANIR GECEYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÇIĞLIK SAPLANIR GECEYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbset şiirde kafiye ancak bu kadar güzel dururdu, ki zaten serbest şiirde kafiye olmalı yoksa belli ölçüde kurallara uymayan, kafiyeden yoksun yolan sözlerin musikisi eksik olur dolayısıyla söz sanatında müzik yoksa şiirden sayılması zor.. Ve kafiye şiirin akılda kalmasını sağlayan temel unsurlardandır. Dolayısıyla bu harmoniden yoksun serbest şiirlerin ezberlenmiyor oluşu da bu yüzndendir sanırım.. Velhasıl-ı kelam şiirin estetiği yerinde dedikten sonra şiirden fışkıran, şiirden taşan çığlık da epey sancılı; kanırtıcı ve manidar..
Başarılı bir şiir, makus bir talihin acısıyla yükselen canhıraş bir çığlık..
daha çok insanlığın ayıbına aldığım, insanlığın yüzüne kara çalan bir şiir düşmüş ki yürekteki cennete... ağlamış cennet dil susmuş bağlanmış el bağlanmış insanlığa basiret.. isyan edesi geliyor adamın damarda dolaşan her damla kana...
şiirgibi şiir.her haliyle ustalığını koymuş ortaya şair...
Güzel bir konu ve güzel bir anlatım kutlarım eskiden söz namustu simdi senet bile para etmiyor. Can kişi ne ararsa kendinde bulacak kendinde de bulmayınca iste yazdıkların açık ortada o duyarlı yüreğiniz i kutlarım selamlar........
"Köpeklere yem olurken Her Eşref-i mahlukat, Sokak kan ağlar!" Kan ağlayan yüreğimiz çaresizlik girdabında çırpınırken biz nezaman iradesini icraya kadir medeniyetimize sahip çıkacağız da bu masumları mazlum olmaktan kurtaracağız. Kalemine, çığlığına ve yüreğine sağlık Abiciğim...
Turgut Yıldızan tarafından 1/20/2009 10:43:56 PM zamanında düzenlenmiştir.