(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖRDÜĞÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖRDÜĞÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siz edebiyatçısınız ve sizin kadar bilgim yoktur fakat ben beğeni olarak şiirlerinizden bazılarını beğendim bazılarınıda kendi fikrimce amatörce buldum.düz yazıya yakın olan şiir tarzını bilmiyordum.bunu öğrenmem kendi adıma iyi oldu.teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için ancak bende özgürce beğenilerimi paylaştım.yanlış anlaşılmak istemem.okuduğum zaman şiirniz tarzı ne olursa olsun içime işiliorsa ben o şiiri beğenirim.işlemiyorsa da dürüstce de yorumumu paylaşmak isterim.umarım sizin tarafınızdan yanlış anlaşılmamışımdır.
zaten hepimiz burada amatörce şiirler yazıyoruz, şiir yazmaya çalışıyoruz. sizin amatörlükten kastetmeye çalıştığınız sanırım düz yazı biçiminde şiir... bununla ilgili bir bilgi vermek istiyorum. şiirde fikir şiiri diye bir tür vardır ki bu türde, aşırı hayallere, edebi sanatlara, lirizme çok az bazen de hiç yer verilmez, belli bir fikrin inanılan davanın şiiridir, ifadesidir ve nesre çok benzer; ayrıca şiirin olay kurgusunda bazı şairler, geçmişte yaşanmış şeyleri konu edinir, bilinçaltında kalmış şeyleri, şiir kalıbına sokar, bunlar manzum hikayelerdir, bu türe de behçet necatigil, şiir-hikaye terimini kullanmıştır. ek olarak yorumlarınız için teşekkür ediyorum. saygılarımla.
bazı şiirleriniz kendini baya bir amatörce yazıldığını gösteriyor.onların yerine bu tarz şiirlerinizi yani daha bir büyümüş halini buraya sunsaydınız.tahminimce aradaki böyle güzel kurgularda kendini daha bir göstermiş olucaktı.selin hanıma katılıyorum gerçekten kısa ama yoruma değer bir şiir.ama tüm şiirlerinizi inanarak buraya sunduğunuz ve bizimle paylaştgınız için teşekkürler...