(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelme Sakın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelme Sakın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüyalara sığdıramadım sensiz yaşamı Sevgin bağrımda gittikçe yer ederken Karanlık bir pencerenin ardından Beni bu sokaklara gömüpte gittin
Artık tenine başka eller değdi Gözlerimden döküldün ağladığımda Kazanmadan kaybettim ben seni Yanağımdan damla damla süzüldün gittin
Sonsuz bir nehirde hiçliğe akan Kuruyup dalından düşen yaprak misali Aşkın sürükleyip kıyılara vurdu beni Gelme sakın geri bulamazsın beni . ************************************************************* Yürğinize sağlık değerli dost, yürğinin sesine ses veren güçlü kaleminiz daim ve keskin olsun yüreğinize ayrılık rüzgarları değmesin umut ve şiirle kalın...
Yine güzel bir hüzündü kalemden dökülenler gözyaşı taneleri gibi damla damla akmış kalemden sayfalara bazen hüznü yaşamakta güzel bence insan olduğunu hisettirir adama, yandıkça yürek bir kalp taşıdığını hisseder İŞTE O AN; BEN BİR İNSANIM DUYGULARIM VAR VE YÜREĞİM ACIYOR***dersin yüreğiniz kaleminiz daim olsun dilerim sağlıcakla kalın
Şiir adına Saygılarımla
* * *
dağ gülü tarafından 1/24/2009 2:11:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sonsuz bir nehirde hiçliğe akan Kuruyup dalından düşen yaprak misali Aşkın sürükleyip kıyılara vurdu beni Gelme sakın geri bulamazsın beni . ACI SON.... ÇOK AKICI VE ÖZÜNDE EMEKLİ BİR ŞİİR KUTLARIM.
Bu güzel dizeler döküldüğüne göre gidememiş ki eğer orada mutluysa orada kalsın be can sizde uzaktan bakın tebessüm edin gidenin ardından içinize gömün bazen nefes alırken bazende ağlarken çıkarıverin içinizden kadehlerinizde eşlik etsin size bazen dizelerinizde ama bırakın mutlu olduğu yerde kalsın iç tutuşmanızı anlıyabiliyorum ve kutluyorum yüreğinizi...
Sonsuz bir nehirde hiçliğe akan Kuruyup dalından düşen yaprak misali Aşkın sürükleyip kıyılara vurdu beni Gelme sakın geri bulamazsın beni .........yürekten yazılmış hüzün dolu bir şiir kularım efendim sevgiyle kalın...
Sonsuz bir nehirde hiçliğe akan Kuruyup dalından düşen yaprak misali Aşkın sürükleyip kıyılara vurdu beni Gelme sakın geri bulamazsın beni . Çok güzeldi..Tebrikler..
Çok kırgın bir kalbin sesini duydum satırlarda. Sen mutluluk temennilerinde bulunuyorken herkese üzdü şiirin beni Yüreğin dert görmesin mutlu ol mutlu kal. Sevgilerimle