Fedakar olan canı gönülden sevendir Yürekli olansa kendi özüne inip kendini bulandır Mutlu olansa her varlığı sevgiyle sarandır Unutmayan unutulmayan vefalı dostsa Ömre bedeldir böyle dosta sahip olmak dünyaya bedel İnsanoğluna yakışan en güzel elbise giydiğinden çok edebidir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANI GÖNÜLDEN SEVEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANI GÖNÜLDEN SEVEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Fedakar olan canı gönülden sevendir Yürekli olansa kendi özüne inip kendini bulandır Mutlu olansa her varlığı sevgiyle sarandır Unutmayan unutulmayan vefalı dostsa Ömre bedeldir böyle dosta sahip olmak dünyaya bedel İnsanoğluna yakışan en güzel elbise giydiğinden çok edebidir.''
Son günlerde okuduğum en güzel şiir, duyduğum en güzel sözlerdi. Teşekkürler,saygılar.
Fedakar olan canı gönülden sevendir Yürekli olansa kendi özüne inip kendini bulandır Mutlu olansa her varlığı sevgiyle sarandır Unutmayan unutulmayan vefalı dostsa Ömre bedeldir böyle dosta sahip olmak dünyaya bedel İnsanoiluna yakışan en güzel elbise giydiğinden çok edebidir --------------------------------------------------------------------------- İnsanın ruh yapısına uygun elbise önemlidir. Mana bakımından değer teşkil eden şiirin mükemmeldi. Beğeniyle okudum. Saygı ve selam.
Fedakar olan canı gönülden sevendir Yürekli olansa kendi özüne inip kendini bulandır Mutlu olansa her varlığı sevgiyle sarandır Unutmayan unutulmayan vefalı dostsa Ömre bedeldir böyle dosta sahip olmak dünyaya bedel İnsanoiluna yakışan en güzel elbise giydiğinden çok edebidir
Yüreginize saglık çok güzeldi...Saygı ve selamlar.
Nigar Bedirhan tarafından 1/18/2009 2:36:42 AM zamanında düzenlenmiştir.