(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fevzi ÜLKER beyefendi. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fevzi ÜLKER beyefendi. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kocakurtsoylum beni ağlatmak zorundamıydınız.Allah sizlerden razı olsun.İnan beklemiyordum.Dostluk arkadaşlık kurmak için biraz takıldım.Bu kadar güzel sözü hakadiyormuyum bilmem ama bire bir tanıyanlar bu yazdıklarınızdan fazla var diyor..Kibirden riyadan Allaha sığınırım.Seveni ölene dek seveceğim..Kütahyada,Şanlıurfada kaldım halen o arkadaşlarımla SVİL görüşüyorum.ziyaretime geldiler bende gittim...SİZLERİDE BEKLİYORUM TRABZON-SÜRMENE İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ--Ayrıca bu tarafa yolu düşen şair ve şaire kardeşlerimide büyük bir menmuniyetle ailecede kabul edebilirim...Öğlen me arası vakit doluyor .ellerinizden ve yüreğinizden öperim.
Bir dosta yazılan çok güzel dizelerdi, Fevzi beyin polis kimliği de ayrı bir güzelllik, ne mutlu sizin gibi dostlara, dost yüreğiniz daim dost için çarpsın, dostluğunuz ve kaleminiz daim olsun dilerim
Ülker Ülker gibi tatlı, Ne atı var nede yatlı, Bir gönlü var binbir katlı, Bildiği yerdesin ÜLKER.
ALLAH SAYILARINI ARTIRSIN BÖYLELERİNİN BU DOSTA DOSTÇA YAZILMIŞ GÜZEL ŞİİRİNİZİ DE YÜREKTEN KUTLUYOR ALKIŞLIYORUM İYİLERİ DE BÖYLE TALTİF ETMELİ Kİ ŞEVKLERİ ARSIN SELAMLAR
Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.Dostlu güzeldir,dost kıymeti bilinirse.Yunusca,H.Bektaş gibi, Edebali,Mevlana,Kumral dede,Dursun Fakih gibi sevince.Selamlarımı sunuyorum.