ANAM...
Erkenden kalkarda yapar çorbayı.
Hizmetten sayar kendini yormayı. Bugünde yapmış sevdiğim hurmayı. Mekanın cennet olsun güzel anam. Kıymeti bilirsen duyma endişe. Eller öpülür yediden yetmişe. Özeni gösterir bakmaz geçmişe. Resulum şefaatçin olsun anam. Hasta oldumu başımda yatmazsın. Eller gibi kaşlarını çatmazsın. Yıllarca bakıp kapıya atmazsın. Hakkını helal et çileli anam. Sana kalkan eller şiddeti celal. Sesini nurundan almış hz.Bilal. Fani göçmeden hakkını et helal. Mekanın cennet olsun güzel anam. Ayaklar altında saklıdır cennet. Kıymet bilmeden ölmeyecek zannet. Uğruna canımı veririm elbet. Resulun şefaatçin olsun anam. Değerin ölçüzmez para pul ile. Yarabbim bırakma hakkı kul ile. Doldu gözleri Selo nun nur ile. Hakkını helal et çileli anam. |
_________annemin benimle ilgili ve babamın aynı şekilde bir hatıram geldi aklıma.........çok büyük bir durum yaşamıştım..........ve hani şuursuz yatışlar varya annem bir ay boyunca benimle uyumuş ve tümm ev ahalisi aynı şekilde...........uyandıktan ve iyleştikten sonra...........anne baba diyemedim hiç................hep annecim babacım..........görsen gülmekten ölürsün ortaklıkta annecim annecim babacım babacım diye yaramaz çocuklar gibiyim...........sonra aynadan bakınca...........biri bana da anne dicek mi diye düşünmüyor da değilim ama...........ana hakkı ödenmez ve aynı şekilde baba da öyledir.........benim hiç arkadaşım dostum yok yani var da 3 tane...........en büyük derdimi sıkıntımı annemle babama anlatırım.........şimdi çaktırma her şeyi değil tabi...........sevgililik durumlar varsa anneme........başka şeyler varsa babama...........ben biraz garip bi çocuğum sanırım...........Allah cümle cemaati ben gibi evlattan korusun........
___________aslında dokunmak istemediğim bir şey var da ........neyse.........acıyı böylesine onurca ......ONURLU.............anlatabilmek kolay değildir.........ve memati abi inan kişiliğin de burda su üstü......Rabbim her daim her şeyin hayırlısını versin sana.......bir insan tanımıştım sen gibi.....onu hatırladım..........şimdi nerde nerelerde bilmiyorum gerçi biliyorum da.......işte bilmek istemiyorum........onu da hatırladığım için küskün gideceğim burdan............
_________inşAllah güzel evlatların olur.........değerini bilirsin onların ve inşallah onlar da babalarının değerini bilirler..............
daim olsun bu onurla dimdik yürüyebilen yüreğin.........kalemin olmasa da olur..........bu sayfada şiir yok.......insan ve hayat var..........
sevgimle........