(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK-I İLAHİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK-I İLAHİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaradana karşı bu güzel duyguların sahibine saygılar sunuyor, Allah inancının ve svgisinin islam dininin ve insanlığın gereği olduğuna inanarak kararmış, paslanmış gönüllerin sevgiyle dolması umuduyla sevgilerimi sunuyorum.
YAĞMUR VE BEREKETİN MÜCDECİSİ OLAN BULUTLAR GÖNÜL SEMALARINIZDA DOLANIP DURUYOR ŞİMŞEKLERİN ÇAKMASI YAKINDIR İNŞALLAH AMA UNUTMAYIN Kİ; AŞK-I İLAHİ BEDEL İSTER KOLAY DEĞİL KAHRI VE LÜTFU NAR İLE NURU BİR BİLMEK. SEVGİ SELAM VE KALBİ MUHABBETLERİMİ YOLLUYORUM. AŞKINIZ DAİM OLSUN.
Yüreğinize sağlık şiir yürekli dost, gönlünüzün sesi inci misali dizlere düşmüş kaleminiz daim olsun... Allah daima bizleri korusun, ona duyduğumuz o yüce sevgiyi eksiltmesin...
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62 tarafından 1/14/2009 7:34:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Can gardaşım. Yüreği büyük, alnı açık, kalbi temiz, bileği güçlü... Adam gibi adamsın, Allah adama gardaşın da, bacının da, ana babanın da, evladın da, eşin de, işin de hayırlısını nasip etsin.