(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İTİRAF ET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İTİRAF ET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitede yeni olmam sebebiyle şiirlerinizle yeni tanıştım, okuduğum şiirleriniz de dikkatimi çeken bir şey oldu. Kısa cümlelerde özü yakalamışsınız, hem fazla kelimelere boğulmamış hem mana da eksiklik yok. Tabii bu deneyimdir başka bir beceridir, kutlarım şairi.
GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ............................................... .......................B .......................E .......................Ğ .......................E .......................N ........................İ ............................................... ........................İ ...........................L ................................E .............................................. OKUDUM DOST KALEM
Hatalarım yaktı beni, Güzeller sever seveni, Hiç anlamıyorum seni, Niye beni sevmiyorsun?
Ümit’in gözüne göz ol, Ağzında sözüne söz ol, Ne olur özüne öz ol, Niye beni sevmiyorsun ................................................ YERİNDE BİR SESTİ ŞİİR YÜREGİN BEKLENTİLERİNDE SERZENİŞTİ KELİMELER TINISINI HAYKIRAN KUTLARIM NAİF EMEGİNİZİ SAYGILARIMLA
Ümit’in gözüne göz ol, Ağzında sözüne söz ol, Ne olur özüne öz ol, Niye beni sevmiyorsun?
Harika zaten sizin yürek sesiniz çok duygulu, kaleminizden de harika dökülüyor sayfalar gerçekten yürekten kutluyorum Ümit bey sizi, daim olsun dilerim yüreğiniz ve yazan kaleminiz
Ağzında sıra dişlerin, Bir başkadır gidişlerin, Beni görmez mi düşlerin? Niye beni sevmiyorsun?
Mest ediyor gülüşlerin, Gönüllere girişlerin, Adam satmak mı işlerin, Niye beni sevmiyorsun?
Hatalarım yaktı beni, Güzeller sever seveni, Hiç anlamıyorum seni, Niye beni sevmiyorsun?
Ümit’in gözüne göz ol, Ağzında sözüne söz ol, Ne olur özüne öz ol, Niye beni sevmiyorsun? GÜZEL BİR İTİRAFNAME OKUDUM.Yüreğinize sağlık.Sağlıcakla kalın.
Zülüf dökülmüş yüze/Kaşlar çatılmış göze/Usandım bu canımdan/Derdinle geze geze Şiiriniz bana bu türküyü hatırlattı.Sevgiyi överek sorgulayan sonra hatalarını sıralayan çok güzel bir hece şiiri okudum kaleminizden.Tınısı türkü tadındaydı.Kutladım kalemi. Sevgiyle...Şiirlerle kalın Hâdiye Kaptan
sizi okumak her zaman keyiflidir sevgili şair onurdur bizim için hep takipdeyiz peşiniz sıra... şiirler tad veriyor haz veriyor yüreğinize sağlşık sevgi ve saygılarımla...
Türkü gibi aktı içimden dizeleriniz. Kaleminize sağlık can dostum. 8 li hece de tam ezgiye müsait hani. Erbabının eline düşer inşallah. Sevgiyle kalın.
Şiirini okurken Karacaoğlanın bu koşması aklıma takıldı, üstadım nede güzel anlatmışsın sevdalının vasıflarını meziyetlerini güzelliklerini şiir diliyle, ama sevmemesi tek olumsuz olan, oysa böylesi güzel bir şiirin şairi sevilmeyi ziyadesiyle hakkediyor bence...
Şiir şiirsel olarak mükemmeldi yorum yapmadım sizinle sohbet ettim şiiri defalarca okuyup haz aldım şiir adına bahtiyar oldum..Kutlarım sizi eserinizi vede yüreğinizi TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
Hayat yaşamayı, mutluluk gülümsemeyi, sevgi hak etmeyi, vefa hatırlanmayı, aşk sadık kalmayı ve dostluk paylaşmayı bilenler için vardır. dilerim ki seven yureklere giren asklar orda ikametgahini daim eder ve kalici olur.yuregi hak etmiyenler zaten oranin degerini bilmiyenlerdir.siir dostu yureklere sevgiler saygilar.
Kısa cümlelerde özü yakalamışsınız, hem fazla kelimelere boğulmamış hem mana da eksiklik yok.
Tabii bu deneyimdir başka bir beceridir, kutlarım şairi.