(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST VURGUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST VURGUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gaflet hançeriyle vefâ vuruldu, Kör kurşunla sabır yere serildi, Vay başıma, et tırnaktan ayrıldı, Hatırıma dokunmayın a dostlar! Bugün benim efkârım var!
Başıma yıkıldı ümit sarayım, Mühlet verin yüreğimi sarayım. Dost vurgunu yemiş bahtı karayım, Hatırıma dokunmayın a dostlar! Bugün benim efkârım var!
Birer birer koptu hayat bağlarım, Şimdi öksüz kaldı yetim çağlarım, Çocuk gibi hüngür hüngür ağlarım, Hatırıma dokunmayın a dostlar! Bugün benim efkârım var!
Bendimi dağıttı bir hüzün seli, Ruhumu savurdu ah bu sam yeli, Böyle dert görmedim bildim bileli, Hatırıma dokunmayın a dostlar! Bugün benim efkârım var!
Gaflet hançeriyle vefâ vuruldu, Kör kurşunla sabır yere serildi, Vay başıma, et tırnaktan ayrıldı, Hatırıma dokunmayın a dostlar! Bugün benim efkârım var!
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI DİZELERDİ ABİ SELAM VE DUA İLE...