SANA BESTEM...
Gördüğüm bir güzel rüya.
Neler ettin bize dünya. Hani bizim o aşkımız. Seviyordun beni güya. Dinmeyecek hüznün seli. Diyorlarki bana deli. Nasıl olacak sevgilim. İhanetinin bedeli. Sana bir gün ulaşırım. Deli deli dolaşırım. Bilmiyorsun ben bu aşktan. Suçsuzada bulaşırım. Aşkın beni kül eyledi. Seni bana kul eyledi. Aramıza girenler var. Sevmiyorum kim söyledi. SANA ŞARKI BESTEM OLSUN. |
________
Gördüğüm bir güzel rüya.
Neler ettin bize dünya.
Hani bizim o aşkımız.
Seviyordun beni güya.
_______________________şimdi buraya göre yazcam ama ben kıskandım vallahi onu sölemeden geçemeyeceğim.........son notta diyorsun ya beste ...şarkı........bizim için dağlar deliniyor da daha bestelenmedik.........olsun yine de sağlık olsun diyelim.........onların aşkı bestelenemeyecek kadar büyük diyip avutalım .....
_________ah ahhhh........hani bizim o aşkımız.............seviyordun güya.....:))))))))Allah aşkına kırılma bana ama gülesim geldi ne edeyim.......bazı aşık kılıklı palyaçolar geldi aklıma........yok mu yani var tabi......ağlarsın ooooooo sabbbbbaaaahaaa kadar ama neye yarar........o belki yan gelmiş yatıyor üstüne senle dalga geçiyor...........takmıcaksın.........ama ben yine de üzülüyorum neden se........çünkü sen mutluluğu hak ediyorsan evren bunu sana verecektir ama ya diğer asalaklar........üzgünüm.........böyle.....istersen bu kelimeyi kullandım diye sen de engelle ama gerçekler sırt dönmekle asla örtülmezler...............
_______________
Dinmeyecek hüznün seli.
Diyorlarki bana deli.
Nasıl olacak sevgilim.
İhanetinin bedeli.
_____________________________ihanet ve bedel..........o tokadı yer zaten sıkma sen canını.........seni belki tek yataklı odaya haps ederler..........ama iyleşirsin geçer..........ben sana abi diyorum ya bakma........belki teyzen sayılırım..........inan..........güneşin doğuşu mutlaktı sadece sabrımız sınanır........bilesin......
_________
Sana bir gün ulaşırım.
Deli deli dolaşırım.
Bilmiyorsun ben bu aşktan.
Suçsuzada bulaşırım
______________________________gidecek gibi görünenden evvela sen git.........valla giderim ne yani nefesimi o mu veriyor...........ekmeğimi o mu veriyor...........40 çocuklu olsam da...........yavrum adam olmayanı adamsızlığıyla yollarım..........bas git yoluna nefes mi kalmadı dünya da..........
______________
Aşkın beni kül eyledi.
Seni bana kul eyledi.
Aramıza girenler var.
Sevmiyorum kim söyledi.
_________________________burda tüm demirler dövülmüş yine eriyip aşkagelinmiş..........sev ne olursa olsun yine de sev dimi..........ama sevdiğin adrese bak.........ben kendimi severim mesela olur da sevilirsem beni sevdiği için onu da severim.........bu işler böyle ..........olur da tersten gidilirse.........cehennem azdır insan evladına...........
_____________
valla şiir beni biraz karıştırdı olsun.........memati abinin sayfası karışacaz elbet..........ama sana bi sır verim daha doğrusu ama kızma bana olur mu..........hani sen yazdığında gülüyoruzya bazı şiirlerde onlardan bir tane daha görsem sayfanda çok mutlu olurum ..........
daim olsun kalemin....sevgimle.......