(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şairler Yalnız Ölür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şairler Yalnız Ölür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairlerede ölüm vardır ama diğer ölümlerden ayıran özelliği şairler öldükten sonra değeri anlaşılır. Nedenine gelince açık doğru hak savunan gerçekleri yazılsın istemezler o istemeyenler için sade aşk yazmak gerek ama herzaman da aşk olmaz...
Kutluyorum.Bir anımı paylaşmak istiyorum. Bir emlakçı arkadaşıma "Boyacı Çocuk" adlı şiirimi okudum. Şiire kendisini öyle kaptırmış ki şiiri masal dinler gibi dinledi ve : " Sonunda Boyacı Çocuk'a ne oldu hocam? " diye sordu. Ben de güldüm ve Boyacı Çocuk'un bir tasarlama olduğunu söyledim. İnandıramadım. Bir türlü inanmak istemedi. Şair yalnız iken toplumun içindedir. Abdürrahim Karakoç üstad "Hak yol İslam yazacağız." dizesini karanlıkta yazmış; fakat pek çok kişinin hidâyete ermesine vesile olmuştur. Boyacı Çocuk'tan bahsettim, bari onu da yazayım. Sağlıcakla kalın. Boyacı Çocuk
Amca! Boyayayım amca! Pırıl pırıl yaparım vallahi Niçin,gerek yok,diyorsun amca? Para istemiyorum senden Sadece bana bir şans ver Ver ki alın teri dökeyim Çalışmanın zevkini hissedeyim Sağ ol amca, Beni bahtiyar ettin Koy paranı cebine amca Her şey para değil Seni sıkboğaz ettim ben Kimse bana yüz vermezken Sen başımı okşadın Rahmetli babamı hatırlattın Boyadığım bu ayakkabılarınla Yanlış yollarda yürüme yeter Yolun açık olsun Güle güle git amca Adnan Ünal " ö.ç.m "