(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Taşlar değer delibaşa, Kavak yeli bakmaz yaşa, Şaşar kalırsın bu işe, Benim gibi benim gibi ---------------------------------------- Beğeniyle okudum üstadım. Saygı ve selam.
Taşlar değer delibaşa, Kavak yeli bakmaz yaşa, Şaşar kalırsın bu işe, Benim gibi benim gibi
Dermansız kalır dizlerin, Kendine geçmez sözlerin Dolarda gelir gözlerin Benim gibi benim gibi. ****************************** zamana serzenişti Kutlarım hocam,Saygımla
Dermansız kalır dizlerin, Kendine geçmez sözlerin Dolarda gelir gözlerin Benim gibi benim gibi.
Biraz oluşan olaylar biraz yaş ve bunca gam ve kasvet , işte yüreğin çığlığı. Kutladım hislenmiş yüreğini ozanım. Tebrikler koca yüreğine, sevgim ve saygımla.
Ellerim dert derdi şimdi Yaş kemâle erdi şimdi Serrine ser serdi şimdi Benim gibi benim gibi
Müsadenle ozanım, böyle bir mukabelede bulunmak istetim, tekrar sevgim ve saygımla.
Cengiz KILINÇARSLAN tarafından 1/12/2009 7:00:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Cengiz KILINÇARSLAN tarafından 1/12/2009 7:01:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Soyunca soy soyladı mı
Deryaları boyladı mı?
Benim gibi benim gibi.
GNÜL DERYANIZIN EBEDİ AŞK ZEVK VE GÜZELLİKLERLE DOLMASI DİLEĞİYLE SEVGİ SAYGI SELAM VE EN KALBİ MIHABBETLERİMİ YOLLUYORUM KOCAKURTSOYLU'M.