(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kondöktör şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kondöktör şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...içim...ah içim...neleri içine almazsın ki SEN...nelere katlanmaz...nelere şahit olmazsin ki SEN içim...ah içim sensin dışımın aynası...sensin tanığı mahpusluğumun...sensin canımın sıcak kanı içim...ah içim sen benim evim,sensin benim SEVGİM,sen...sensin içim...
Soğuk demir yığını, hayatımsı
Raylar arası mesafe pi sayısı uzantısı
İstasyonlar bilinmezliğin kaybı
...içim yol...içim tren vagonları...her vagonunda ayrı bir hikaye,aykırı bir temas var...içim yol...içim upuzun BİNBİR bakış...bakış bakış seyreder içinde yaşayanları...içinde yaşayanları ağırlar büyük bir misafirperverlikle içim...içim kan...içim çıkmak üzere dışarıya...dışarıya k-atılmak üzere içim...içim dışarısı...dışarısı soğuk...dışarısı ölüm...ölüm kokuyor her yer...her yer insan rezaleti...her nehir ölü canlar yığını...ve her şehir karanlık ülkesi...içim...ah içim sen...sen dışarıya çıkma...sen yerinde...sen kendinde kal...kendinde yaşa,ne yudumlayacak,ne görecek ve ne yapacaksan...ne konuşacaksan küçük seslerle konuş...konuş ama içeride,içinde haykır çığlığını...çığlını içinde haykır içim...içim...ah içim...
Heyhat !
Son durakta bekleyen reva mı ?
...heyhat bu ne hayat içim...bir an dışarıya gittim...gittim ama bittim...bir bilsen neler gördüm...bir bilsen neler ördüm neler...neler yoktu ki...neler kirlenmiyor Kİ...neler paslanmıyordu ki...filistin mesela...mesela gazze...gazze kan ağlıyordu,kan kusuyordu yahudi belasından...yahudi belasından dünya susuyordu içim...içim yalnızlıkları,tenhaları yaşıyordu mazlum,kimsesiz halklar...halklar inan ki...inan ki uluorta ALANLARDA,meydanlarda...mekanlarda,camilerde,okullarda çocuklar,anneler bir hiç uğruna,bir piç saldırısında yitiklerini oynuyordu,içim...içim çabuk içeriye gel...gel içeriye kapan...kapanlarını yüreğine at...içine at,içine öfkelen içim...içim...ah içim...