Ne seni sevmekten vaz geçerim, Nede seni düşünmekten... Sevmeyi unuttuğum gün, Senide unuturum.. İnsan nefessiz nasıl yaşayamazsa, Bende sensiz yaşayamam... Sen sevmesende beni, Ben seni karşılıksızda severim... Sesini duymadan geçen her gün azapsa, Seni sana bırakacak kadar severim... Acılarını senin yerine ben çekerim, Bir anlık mutluluğun için gerekirse çeker giderim... Geceler bitmek bilmiyorsa eğer, Karanılkarda senin için nöbet beklerim.... Gönül defterine kara yazmadıysan adımı, Ben senin için iki cihandada severek azap çekerim... Mutluluk yürekte yaşanacaksa, O an için yarını değil yıllarcada beklerim... Senin huzurun için gerekirse, Bu canı bu bedenden alırda giderim.... Göz görmeyince yürek katlanır deselerde, Mühür gözlerimi senin için oyarda giderim... Seni bu kalpte taşıyamazsam eğer, Bu yüreği yerinden oyarda giderim... Mutlak bu beden toprakla buluşacak, Vuslat arşa ulaşacak, Bir ben senin için yanacak, Gitme kal dediğin o gece, Yürekte sevgi nehirleri çağlayacak... Seni sevmek böyle bir şey, Yanında geçecek her anı ölümsüz bilecek kadar, Yüreğime nakış nakış işledim seni yar....
YARENİMSİN(10/01/2009) (SEVMEK EMEK VE YÜREK İSTER..BUNLAR SANA HELAL YAR...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ SEVMEK BÖYLE BİR ŞEY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ SEVMEK BÖYLE BİR ŞEY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.