(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EHLİ-İMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EHLİ-İMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fayda olmaz hainlerin hinlerinden, Ders almalı mazilerden dünlerden, Felah olmaz öfkelerden kinlerden, Ne uyursun ehli-iman kalk hadi.
Koca bozkurt yine güzel ifadelendirilmiş dizeler gönlüne yüreğine sağlık,dediğiniz gibi ehli iman sahibi kişiler bir an önce uyanmalı birlikte hareket etmeli,zaman geldi geçiyor.SELAMLAR VE SAYGILAR.
Hocam dünya seyirci olmakla yetiniyor, eller baglanmis yürekler dagli, böyle bir insanlik drami olamaz. Medeniyet buysa uzak olsun bize. Yüreginize saglik...
Dinle sana OĞUZSOYLUM ne diyor, Canavar tek dişle müslüman yiyor, Ehli-iman görev seni bekliyor, Ne uyursun ehli-iman kalk hadi. ----------------------------------------- Dünyadaki akan kanın durdurulması,adaletin ve huzurun sağlanması için Türk'ün eski ihtişamlılığa bürünmesiyle sağlanır. Saygın ve duyarlı kalemini izlemeye devam ederken;saygı ve selamlarımı arz ederim.
Fayda olmaz hainlerden hinlerden, Ders almalı mazilerden dünlerden, Felah olmaz öfkelerden kinlerden, Ne uyursun ehli-iman kalk hadi.
Ne kadar doğru. Tarih gezildiğinde hep bu sonuç görülecektir. Türk'ün Türk'ten başka dostu varmıdır. Biz bilmem kimlerin dostluğuna sığınmaktayız. Sevgiyle can.
Bomba yağar şeriaya Gazzeye, Ne uyursun ehli iman kalk hadi. Birlik olup şu İblisi ezmeyeB,, Ne uyursun ehli-iman kalk hadi.
Üstadım hiçbirimiz uyumuyoruz.Bu şartlarda son derece huzursuzuz. Bir start bekliyoruz.Damarlarımızdaki asil kan bunu gerektiriyor. Çok güzel yazmışsınız.Kutlarım.Saygılar
Rabbim onların üzerindedir...
elbet yakında görülür...