(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARE BÎÇARE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARE BÎÇARE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk nefesi tutuşur nây içinde, Âh kilidi sırça saray içinde. Can süzülür bir dolunay içinde, Şekilden geçmeden çaresi yok mu?
Şiirin sadece yandım bittim, sevdadan deli oldum nakaratlarından ibaret olmadığını , şiirde felsefenin de olması gerektiğini bizlere işaret eden bir şiir.
Şiir akıl beyin ve düşün eseridir der gibi fizik ötesi alemin , mana aleminin sırnırlarına cismiyle ve aklıyla ulaşmaya çalışan derin düşünceli şairin derin bir şiiir ile karşı karışıyayız.
Ahengi ve her türlü özellliğiyle başarılı bir şiir ve şair .
Kanun namına; Varlık âlemini aşabilmek için, metafizik bir olguya sahip olmak ve galiba cismaniyetten ve dünyevi kazanımlardan geçmek lazım. Bu kadar cismaniyet yükü ile varlık âlemi aşılmaz elbet. Önce kendimizden ve benliğimizden sıyrımamız gerek. Bir Kızılderili reisi, Newyork'ta araba ile seyahat ederken birden bire bağırmış; "Biraz yavaş gisene be adam!" Şoför, "ne oldu?" diye sormuş-: Kızılderili: "Ruhum geride kaldı yav" demiş. .... Modern yaşamda, ruh, bedeni hayli geriden takip ediyor. .... Kanun namına saygıyla..