(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şu Dünyada şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şu Dünyada şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
*Güzel yürekli insanların sayfasında bulunmak onurdur benim için.Teşekkürler.Çok şükür Allah' a iyim.Sen de iyisin inşallah ? *Siz bu gülümsemeyi sadece kendinize değil, çok ama çok daha değerli yaşama sebebimize yansıtmışsınız.Allah herşeyi gönlüne göre versin
_seni yeniden sayfamda görügüme sevindim Yusuf, nasilsin? yorumun cok samimiydi tesekkürler... _evet, insani hayata baglayan illede bazi sebepler oluyor ve sevdalara gelince; sevdalar unutulmuyor ama önemli olan kisinin kenidisinin sevgi ve umut insani olmasidir... _buda gülümsemek icin yetiyor, en azindan bana yetiyor...
_aramiza yeniden hosgeldin, ya sen neler söylüyorsun aydin??? _sen sevmeye devam et, göreceksin her sey yoluna girecektir ama görmeden önce görecegine inanmani tavsiye ederim arkadasim...
_burda siirin benim icin önemini anlatmak istiyorum, ta o zamandan bu yana... ama bakiyorum da sen 'taze kan' istiyorsun... ve gördümki onlarida okumussun can...
_bilmiyorum böyle yoruma ne demeliyim, candan oldugunu anlamak icin alim olmak gerekmez... tesekkürler yüregine... _o güzel sözler icin yüregimi kapina birakmak isterdim ama olmuyor, sevgimi yolluyorum en azindan kabul et canim...
Canım ablacığım hayallersiz yaşamak imkansız zaten, bir de bizler gibi şairlerin şiirleri vardır hayatta... O kadar doğru söylemişsin ki, ben de senin gibi düşünüyorum inan.... Bir; hayallerim...İki; yazılarım... Yüreğin dert görmesin ablacığım... Öpüyorum...
_Eylemcigim, özlettin kendini ... yorumuna tesekkürlerim sonsuzdur... * _düsün bir, kim olursa olsun herkesin kendince hayalleri vardir... Hayel kuran bir cocukda olabilir bir zengin is adami olabilir veya bir devlet adami... _herkes sahip olduklarinin daha iyisi icin hayel kurar ama cogu zaman sahip olamadiklarina daha cok hirslanir...
_ah bir bilse insanoglu, en büyük zenginlik 'kanaatkar' olmaktir ve mütevazi yasamaktir...
İnsan hayal ettiği sürece yaşarmış değerli dost.Yaşanmışlıkları unutmak kolay değil elbette,hatıralar bir bir geçer gözümüzün önünden film şeridi gibi.Yüreğiniz incinmesin hayalleriniz mavice aksın yüreğinize.Varolasınız.
Şiirin epey eskimiş.Geçen sürede hayallerinizin tamamı gerçeğe dönmüştür inşallah. Şiirlerinle o kadar içiçe olmuşsun ki artık kimse sana şiirden anlamıyorsun diyemez. Güzel bir şiir daha okuduk sayfandan. Kutluyorum . SAYGILARIMLA.
_yorumun icin tesekkürler Hüseyin... _nefis icin son yoktur sürekli ister ama insanin hayelleri bitmez yinede sahib olduklarimiza her zaman sükür icerisinde olmaliyiz...
_siirden anliyormuyum tam bilmiyorum ama anlamaya calisiyorum, sürekli ögrenme icerisindeyim...
Ne yaptın sen ya acıklı bir filim izlerken,gözlerim dolar ya şimi bu dizeleri okuyunca aynısı oldu çok içtendi şiirlerde yaşamak bu olsa gerek çok duygulandım ben hiç böylesini okumamıştım iyiki varsın ALMANYAYA SELAM VE DUA
Benim Limon çiçeklerim elimde kalır (yinede gizlice bıraktım sayfanın bir köşesine çiçeklerimi) ____________________ _kabulümdür bana uzatilan her ne olursa...bu ne yürek, bu nasil bir duygu... _ancak saygi duyarim bu duyarliliga... tesekkürlerimi birakiyorum anlayisina...
_bu dua hepimiz icin gecerli olsun insallah... yorumun ve duan icin yürekten tesekkür ediyorum can... * _bütün müslümanlarin hayalleri gercek olsun, bilakis darda olan, savasda olan, ac ve acikta olanlar icin Amin sonsuz kez... * __Yaradan senden razi olsun, dualarini kabul eylesin suzancigim... _bana ilac gibisin, günes gibisin... iyiki varsin canim... sevgi ile kal her daima...