(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah Ülkü Hanım vah Ülkü Hanım Şu güzel şiire ben üçüncü olarak yorum yazarken çok üzülüyorum.Ben sizin hece veznini de güzel yazdığınızı biliyorum .Serbest şiiri de ustaca kullandınızı görmekten mutluyum .Ama gel gör ki benim sitem gibi, sizin de siteniz arkadaşlarımıza göre sapa kalıyor uğrayan eden yok. Zaten şimdi şiirlerimin başlıkları da yok ilgilenip bu başlıkları yazan da yok.En son yazdığım şiire ben tehdit ve hakaretler alırken ,arkadaşlarımın yorumlarıyla beni desteklemelerini ne kadar arzu ettim .Kendimi hiç bu kadar yalnız hissetmemiştim .Siteye şiir göndermeyide canım artık hiç istemiyor Ülkü hanım .Ben sizi yürekten kutluyorum Sevgilerimle.
Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.Sayfa ziyaretinin fazla olmamasının ben de farkındayım.Sanırım şiir sayısının çok oluşu bu duruma sebep oluyor.Bir de karşılıklı paslaşmalar olduğu için bazen şiire yürek gözüyle bakılamayabiliyor. Ne diyelim sağlık olsun...