(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERKEK GİBİ KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERKEK GİBİ KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok abartma, öldürmez, en fazla acı bir gülümseyiş belirir dudağında çünkü; kadınlara erkeklerle yarıştırmalarından gına gelmiştir.Tanrım iki kulunu da ard arda yaratmıştır ve iki tür.Ne yazık ki erkek kitle işlerine geldiği için kendi kafalarına göre kendilerini ön katagoriye almıştır hep.İşte kadın buna güler.BE HEY ÖLÜMLÜ!! ÖLÜMSÜZ OLAN TANRI'DAN SEN DAHA MI İYİ BİLECEKSİN diyedir gülüşü.Senin gibi düşünenler azınlıkta be iyi yürekli can.
Erkek gibi kadın, delikanlı kadın gibi tâbirleri sık sık kullanırız. Mert kadınlar için kullanılır bu sözler. Ben, telefonda çok zengin bir bayanla 60 milyara bir arsa almak üzere anlaştım. Bunu haber alan bir emlakçı hemen bayanı aramış ve 63 milyar teklif etmiş. Bayan, ben söz verdim. O kişiden başkasına da bu arsayı satmam. Terbiyesizliğin âlemi yok, demiş. Bu sadece bir örnekti. / işâretleri şiirde çirkin durmuş. Şiir çok basit kalmış. Biraz benzetme, kişileştirme gibi sanatlar kullanıp, örnek falan verseydiniz keşke. Başarılı çalışmalar yapacağınıza inanıyorum. Saygılar.
hele hele analığımdan
acıdım erkeklere hep
böyle bir duygudan mahrumdurlar diye
gördüm ki şimdi yeniden
şiirinizden
insan olmak aslolan
hep sevdim severim insanı tüm yüreğimle
dişi insan